شیوه های مختلف استفاده از هایلایتر در آرایش صورت
کد خبر: ۱۰۲۹۳۱
تاریخ انتشار: 2018 March 11    -    ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
آرایش صورت با هایلایتر ، درست همانند انتخاب یک لباس، می توانید قبل از آرایش کردن نیز از خود بپرسید:“امروز چه نوع نمای آرایشی را دوست دارم؟” ممکن است برخی از روزها بخواهید آرایش صورت شما درخشان ترو یا یک روز مات تر باشد و یا حتی روز دیگر بخواهید نمای اکلیلی را امتحان کنید.

شیوه های مختلف استفاده از هایلایتر در آرایش صورتآرایش صورت با هایلایتر ، درست همانند انتخاب یک لباس، می توانید قبل از آرایش کردن نیز از خود بپرسید:“امروز چه نوع نمای آرایشی را دوست دارم؟” ممکن است برخی از روزها بخواهید آرایش صورت شما درخشان ترو یا یک روز مات تر باشد و یا حتی روز دیگر بخواهید نمای اکلیلی را امتحان کنید. صرف نظر از این که درخشش مورد علاقه شما چگونه است، روش های متعددی برای ایجادهایلایت روی صورت به شکل های دلخواه وجود دارد که با این روش ها در زیر آشنا خواهید شد:

هایلایت شبنمی

شیوه های مختلف استفاده از هایلایتر در آرایش صورت

برای ایجاد جلوه ای شاداب و سالم ، میکاپ آرتیست وندی رو می گوید پوست به خوبی مروطوب و هیدارتهشده، کلید اصلی داشتن یک صورت درخشان است. برای به دست آوردن این نتیجه یک قطره از محصولآرایشی روشن کننده مایع (ایلومیناتور) را با مرطوب کننده خود ترکیب کرده و سپس استفاده کنید. اگر تنهادوست دارید برخی از قسمت های صورت درخشش شبنمی پیدا کند، با انگشت کمی از محصولات هایلایتنگبدون اکلیل (مثل بالم لب و استیک) روی قسمت های خاصی از صورت مانند استخوان ابرو و گونه بزنید.

هایلایت مات

شیوه های مختلف استفاده از هایلایتر در آرایش صورت

اگر از انواع جلوه های براق و اکلیلی متنفرید ولی باز هم دوست دارید برخی از قسمت های صورتبرجسته تر به نظر برسد ، پس بهتر است هایلایت با کانسیلر را امتحان کنید.

شما می توانید از یک پالت کانتور و یا کانسیلر مات که دو درجه روشن تر از پوست تان باشد استفاده کنید.با استفاده از اسفنج آرایشی و یا قلمو، مقداری به قسمت های برجسته صورت بزنید. بهترین نقاطی کهمی توانید آنها را روشن تر کنید، مرکز پیشانی، برجسته ترین بخش استخوان گونه ها و زیر چشم هاست.

درخشش اکلیلی

شیوه های مختلف استفاده از هایلایتر در آرایش صورت

اگر آرایش خود را کامل کردید ولی دوست دارید چیزی افزون بر آن استفاده کنید، بهتر است مقداری محصولاکلیل دار پودری و یا کرمی روی صورت و در قسمت استخوان های گونه و زیر استخوان های ابرو بزنید.برای این کار بهتر است از قلموی بادبزنی استفاده کنید تا بیشتر محصول اکلیلی را به اطراف پخش کند. بهپیشنهاد میکاپ آرتیست مری فیلیپس، شما می توانید مقداری پودر مات در مرکز صورت (وسط پیشانی،اطراف بینی، زیر چشم ها) بزنید تا بخش اکلیلی بیشتر خود را نشان دهد.

هایلایت تمام صورت

شیوه های مختلف استفاده از هایلایتر در آرایش صورت

اگر به دنبال هایلایت تمام صورت هستید، این درجه از شاین (درخشش) مخصوص شماست. با استفاده ازیک اسفنج آرایشی و یا قلموی هایلایت که از قبل با مقداری اسپری فیکساتور (اسپری تثبیت کننده آرایش)مرطوب شده، به پودر یا کرم هایلایت بزنید تا درجه درخشش آن بیشتر شود و سپس به زدن آن رویاستخوان های ابرو و گونه ، نوک بینی، بالای لب و اطراف گیج گاه ها بزنید.اگر به صورت اتفاقی درخشش وروشنی آن بیش از حد شد، با استفاده از کرم پودر درجه روشنی آن را کمتر کنید.

پرشین وی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار