پنل‌های سبز، ایده‌ای زیبا در چیدمان
کد خبر: ۱۰۲۹۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 12    -    ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
این پنل‌ها می‌توانند به صورت تکی یا ترکیبی از چند پنل، در کنار یکدیگر استفاده شوند. جنس پنل‌های سبز، از پایه‌های آلومینیومی است و برخلاف دیوارهای سبز و باغ‌های عمودی، به راحتی قابل جابه‌جایی می‌باشد. در ادامه نمونه‌هایی از این پنل‌های سبز را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

پنل‌های سبز، ایده‌ای زیبا در چیدمان اختصاصی تابناک باتو؛  استفاده از گیاهان بالارونده برای تزیین دیوارها یا به اصطلاح ایجاد دیوار سبز، از دیرباز مرسوم بوده است اما استفاده از پنل‌های سبز و زنده، با قابلیت جابه‌جایی ایده‌ای منحصر به فرد در چیدمان است.

«Helen Kontouris»، طراح پنل‌های سبز، می‌گوید: این پنل‌ها می‌توانند به صورت تکی یا ترکیبی از چند پنل، در کنار یکدیگر استفاده شوند. جنس پنل‌های سبز، از پایه‌های آلومینیومی است و برخلاف دیوارهای سبز و باغ‌های عمودی، به راحتی قابل جابه‌جایی می‌باشد. در ادامه نمونه‌هایی از این پنل‌های سبز را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

تهیه و تنظیم: تابناک باتو

منبع: digsdigs

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
1
0
وجود گیاهان و آکواریوم در خانه فضای خانه را دگرگون و شاد میکند. نگه داری از گیاهان و آکواریوم بسیار ارزان تر از نگه داری از سگ و گربه هست.
به علاوه هزینه نگه داری از گیاهان و آکواریوم بسیار کمتر از هزینه یک سال پوشک بچه خواهد بود.
اگر دوست دارید از حیوانات نگه داری کنید به شما پیشنهاد میکنم از حیوانات حلال گوشتی مثل بزغاله، بره، پرندگان حلال گوشت مثل بوقلمون، غاز و مرغ نگه داری کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار