ستاره بعدی دنیای مُد؛ محجبه در دل لندن+عکس
کد خبر: ۱۰۲۸۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 11    -    ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

از «شهیرا یوسف» ۲۰ ساله که از اولین مدل‌های محجبه در بریتانیاست، به‌عنوان یکی از ستاره‌های آینده دنیای مد و لباس نام برده می‌شود.

شبکه خبری بی‌بی‌سی گزارش کرد، «شهیرا یوسف» که متولد لندن است، با وجود سن کمش در آغاز راه قرار ندارد و در حال تبدیل شدن به یکی از اولین ستاره‌های محجبه دنیای مد و فشن در بریتانیا است.

ستاره بعدی دنیای مُد؛ محجبه در دل لندن+عکس

وی توسط کمپانی کشف کننده «کیت ماس» به دنیای مد معرفی شده است. می‌گوید اولین بار در سن ۱۷ سالگی برای این حرفه انتخاب شدم، اما آمادگی لازم را نداشتم؛ چرا که بسیار جوان و تازه‌کار بودم، در این حرفه باید به اندازه کافی به بلوغ رسیده باشی، در غیر صورت این صنعت شما را می‌بلعد.

او که از ابتدای کار در حرفه مد و فشن مرزبندی‌های مشخصی بویژه در مساله پوشش داشته است، می‌گوید، در تمامی کارهایم با پوشش کامل حاضر شده‌ام.

«شهیرا یوسف» که خانواده‌اش اهل سومالی هستند، می‌گوید می‌خواهم تلاش کنم در دنیای مد به یک نُرم تبدیل شوم و احساس غرور می‌کنم که بتوانم دیگر دختران مسلمان را به کار‌هایی که تصور می‌کنند خارج از عهده آنهاست، تشویق کنم.

«بیلی مهمت» مدیر برنامه‌های «شهیرا» معتقد است صنعت مد در حال تغییر است و «شهیرا» در‌هایی را برای دختران باحجاب زیادی باز کرد؛ تا فکر کنند آن‌ها نیز می‌توانند مدل باشند و دلیلی برای ناتوانی وجود ندارد. چرا دختری با حجاب نباید بتواند به یک مدل "کت‌واک" تبدیل شود؟

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
3
0
چقدر ترسناکه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار