جزییات تعرض طرفداران‌ فرقه‌شیرازی به سفارت‌ایران در انگلیس
کد خبر: ۱۰۲۷۸۹
تاریخ انتشار: 2018 March 10    -    ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳

بعیدی نژاد در پیامی در شبکه اجتماعی توئتیر نوشت: دقایقی پیش اندکی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعرض نموده و با شکستن پرچم در حال شعار علیه مقامات کشور، لعن عایشه، ابوبکر عمر و عثمان هستند. به هنگام ورود آنها با چماق و قمه دیده شدند.

منابع خبری نیز اعلام کردند که عده ای با عنوان حمایت از بیت سید صادق شیرازی و اعتراض به دستگیری سید حسین شیرازی امروز در لندن متعرض سفارت ایران در این شهر شده و با بالا رفتن از دیوار سفارت پرچم های خود را به نمایش آوردند.

این افراد که تصاویر سید صادق شیرازی و سید حسین شیرازی را در دست دارند، وابسته به گروهی با عنوان هیات «خدام المهدی» هستند که در حومه لندن فعالیت دارند.

شبکه ماهواره ای فدک که گفته می شود وابسته به یاسر حبیب (کویتی الاصل) است و ارتباط خاص با هیات خدام المهدی دارد پوشش پر رنگی به این ماجرا داده است.

شبکه ماهواره ای فدک دیدگاه های تندی راجع به ایران و بر دیدگاه های اختلافی بین تشیع و اهل سنت تاکید و اصرار می ورزند.

بر اساس اعلام شبکه بی بی سی، پلیس لندن می‌گوید ساعت ۱۶:۲۰ به وقت محلی به آنها گزارش شده است که افرادی وارد سفارت ایران شده‌اند. به گفته پلیس این اشخاص چهار نفر هستند و ماموران در حال رسیدگی به وضعیت هستند. هنوز کسی بازداشت نشده است.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار