شهر آفتاب ميزبان نمايشگاه بهاره ٩٦ شد
کد خبر: ۱۰۲۷۱۵
تاریخ انتشار: 2018 March 08    -    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

نمایشگاه بهاره تهران از تاریخ ٢٠ تا ۲۸ اسفند ماه ۹۶ در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

مهرداد جهانتاب مسئول برگزاری نمایشگاه‌های بهاره، از برگزاری نمایشگاه بهاره در شهر آفتاب خبر داد و گفت: نمایشگاه بهاره امسال قرار است از تاریخ ٢٠ تا ٢٨ اسفند ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب برگزار شود که امیدوارم مردم با حضور در این نمایشگاه بتوانند مایحتاج خودشان را تهیه کنند.

جهانتاب با اشاره به حضور مغازه داران پلاسکو در نمایشگاه بهاره شهرآفتاب گفت: ماجرای تلخ پلاسکو هیچگاه از یاد ایرانی‌ها نخواهد رفت و باید همه تلاش کنیم تا کمی از مشکلات آن حادثه تلخ کاسته شود به همین دلیل در نظر داریم مغازه داران پلاسکو در نمایشگاه بهاره شهر آفتاب حضور داشته باشند تا بدانند ما نیز به یاد این عزیزان هستیم.

وی ادامه داد: در نمایشگا‌ه بهاره پوشاک، کیف و کفش، خوراکی‌های مختلف از جمله آجیل، شکلات و شیرینی، کالا‌های اساسی و در برخی موارد حتی میوه، گوشت، مرغ و ماهی و همچنین مواد شوینده مورد نیاز خانه‌تکانی به قیمت مناسب عرضه خواهد شد.

جهانتاب درباره قیمت جنس‌های عرضه شده در نمایشگاه بهاره شهر آفتاب گفت: از نظر کیفیت اجناسی وارد نمایشگاه بهاره میشوند در سطح بالایی قرار دارند و تمام اجناس هم شامل تخفیف بین ۱۰ تا ۳۰ درصد می‌شود.

مسئول برگزاری نمایشگاه‌های بهاره با بیان اینکه امسال بزرگ‌ترین و مجهزترین نمایشگاه فروش بهاره کل کشور در تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه برای مردم بهترین فرصت است تا مایحتاج نوروز خود را تهیه کنند.

نمایشگاه بهاره تهران از تاریخ ٢٠ تا ٢٨ اسفند ماه ۹۶ در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار