دستگیری قاتل سریالی امریکا +عکس
کد خبر: ۱۰۲۶۴۳
تاریخ انتشار: 2018 March 08    -    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

پلیس شهر کانزاس‌سیتی امریکا از دستگیری قاتل سریالی سفیدپوست‌ها خبر داد.

به‌گزارش آسوشیتدپرس، «فردریک دیمون اسکات» ۲۳ ساله که یک سیاه‌پوست است، طی سال ۲۰۱۷ میلادی دست‌کم پنج مرد ویک زن را درمحل‌های خلوت ویا هنگام پیاده‌روی کشته است. این جنایتکار اجساد قربانیانش را در مناطق جنگلی رها کرده بود.

دستگیری قاتل سریالی امریکا +عکس


«لیونل کولون» سخنگوی پلیس کانزاس‌سیتی در این باره گفت: «ازاواسط سال گذشته میلادی وبه دنبال کشف اجساد چند نفر از قربانیان که همگی به یک شکل کشته شده بودند پی بردیم که با یک قاتل سریالی ناشناس روبه‌روهستیم. تا اینکه سرانجام با ردیابی‌های تخصصی وبهره‌گیری ازتیم‌های پلیسی موفق به شناسایی ودستگیری قاتل ناشناس شدیم. اوتاکنون به قتل شش نفر اعتراف کرده است، اما به‌نظر می‌رسد زنان ومردان دیگری نیزبه دست این جنایتکارکشته شده باشند که درحال حاضربازجویی‌های فنی، تخصصی دراین باره ادامه دارد. مادر قاتل هم در بازجویی‌ها گفته هرگز متوجه نشده که پسرش با سفید پوست‌ها مشکل داشته وهنوزهم نمی‌داند ریشه این نفرت وجنایت‌ها چیست.»

به‌گفته وی، قربانیان شناسایی شده این جنایتکار، «دیوید لنسکس» ۶۷ ساله، «تیموتی راس» ۵۷ ساله، «مایکل دبتی» ۶۱ ساله، «جان پالمر» ۵۴ ساله، «استیون گیبونز» ۵۷ ساله و یک زن به نام «کارن هارمایر» ۶۴ ساله بوده‌اند. این درحالی است که انجام آزمایش‌های «دی‌ان‌ای» ارتباط قاتل با قربانیان را تأیید کرده است.

ایران آنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار