ستاره‌هایی که رسوایی‌هایشان رسانه‌ای شد
کد خبر: ۱۰۲۵۷۰
تاریخ انتشار: 2018 March 07    -    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
در حالی که در دنیای کنونی هالیوود هر ستاره ای کم و بیش چیز ناخوشایندی برای پنهان کردن داشته و دستکم یک بار با یک رسوایی بزرگ مواجه شده است اما برخی بیشتر از دیگران در این زمینه مورد توجه قرار می گیرند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با ستاره های هالیوودی آشنا کنیم که در سال 2017 رسوایی های بزرگ آن ها رسانه ای شد.

ستاره‌هایی که رسوایی‌هایشان رسانه‌ای شددر حالی که در دنیای کنونی هالیوود هر ستاره ای کم و بیش چیز ناخوشایندی برای پنهان کردن داشته و دستکم یک بار با یک رسوایی بزرگ مواجه شده است اما برخی بیشتر از دیگران در این زمینه مورد توجه قرار می گیرند. سال 2017 سال خوبی برای چهره های شرور هالیوود نبود و بسیاری از آن ها که طی سال ها توانسته بودند اعمال شنیع خود را پنهان کنند در نهایت این سال، اعمال گذشته خود را فاش شده دیدند که زندگی آن ها را زیر و رو کرد. سال 2017 سالی برای پاسخگویی کسانی بود که سال ها در هالیوود به بدرفتاری و سوء استفاده از دیگران پرداخته بودند.

در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با ستاره های هالیوودی آشنا کنیم که در سال 2017 رسوایی های بزرگ آن ها رسانه ای شد.

1- جانی دپ

ستارگانی که رسوایی هایشان در سال 2017 رسانه ای شد

اگر چه بخش زیادی از سوء رفتارها و جرایم جانی دپ در سال 2016 و در جریان جایی بحث برانگیز و تلخش از امبر هرد رسانه ای شد اما جزییات حیرت انگیز دیگری نیز در مورد او در سال بعد از آن مورد توجه قرار گرفت. در ژانویه 2017، جانی دپ کمپانی «منجمنت گروپ» را به دلیل سوء مدیریت درآمدهای او برای بیش از دو دهه متهم کرده و از آن ها درخواست 25 میلیون دلار غرامت کرد. مدارک نشان می داد که جانی دپ در سال 2009 بیش از 4 میلیون دلار بیش از مقدار تعیین شده از حساب بانکی خود خارج کرده و نوامبر 2017، تعدادی از مدیران مالی او سعی کردند به خاطر بدهی های دپ به آن ها، بخشی از اموال او به ارزش 5 میلیون دلار را بلوکه کنند.

اگر چه دپ مسئولان این کمپانی مدیریت مالی را به سوء مدیریت متهم کرده که به از دست رفتن میلیون ها دلار از سرمایه او منجر شده اما مدیران این کمپانی دلیل ضررهای مالی او را، هزینه های غیرقابل کنترل دپ عنوان کردند که از دستمزدهای دریافتی او نیز فراتر رفته بود. حتی این کمپانی ادعا می کرد که دپ برای ادامه دادن به سبک زندگی جاه طلبانه و اشرافی اش میلیون ها دلار قرض کرده و این بدی ها سال به سال افزایش یافته است.


2- کریس براون

ستارگانی که رسوایی هایشان در سال 2017 رسانه ای شد

بسیاری بر این باور بودند که رابطه کریس براون با همسر سابقش، کاروچ ترن، بسیار عاشقانه بوده است اما ناگهان خبر رسید که ترن در طول زندگی مشترک با براون همواره مورد بدرفتاری و گاه ضرب و شتم قرار گرفته است. در فوریه 2017، خبر رسید که ترن حکم دادگاه مبنی بر دور ماندن موقت براون از خود را گرفته است که در ژوئن همان سال دائمی شد. ترن، براون را به بدرفتاری و تهدید همیشگی خود، خانواده و دوستانش متهم کرد و ادعا کرد که بارها او را موجب ضرب و شتم قرار داده و به طور مشخص به یک بار مشت زدن به شکم و یک بار دیگر نیز پرت کردن او از چندین پله اشاره نمود. اما براون این ادعاها را بی اساس خواند.


3- کیسی افلک

ستارگانی که رسوایی هایشان در سال 2017 رسانه ای شد

گذشته تاریک کیسی افلک در سال 2017 برای خراب کردن زندگی او بازگشت. در سال 2010، دو زن که در فیلمی از کیسی افلک همکاری داشتند او را به بدرفتاری جنسی متهم کردند. این اتهامات جنبه های متنوعی از درخواست های غیرمعقول تا دست زدن های نامناسب را شامل می شد. این زنان در نهایت برای بستن پرونده با افلک به توافق رسیدند و در ادامه مقرر شد که هیچگاه صحبتی در مورد این ماجراها نشود.

بعد از این که افلک در سال 2017 جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را به خانه برد در مصاحبه ای در مورد اتهامات جنسی خود چنین گفت:" به نظر من هر گونه بدرفتاری با هر کسی به هر دلیلی غیرقابل قبول و شنیع است و هر کسی لیاقت این را دارد که با احترام در محیط کار و هر جای دیگری با او رفتار شود". اما اتهامات مربوط به سوء استفاده جنسی افلک بار دیگر در نوامبر 2017 مورد توجه رسانه ای قرار گرفت وقتی که آرمی همر ادعا کرد در حالی که افلک جایزه اسکار را دریافت کرده بسیاری دیگر به دلیل اتهامات مشابه از نامزد شدن در اسکار محروم شده اند. البته همر بعدها از گفته های خود عذرخواهی کرد.


4- مل بی

ستارگانی که رسوایی هایشان در سال 2017 رسانه ای شد

مل بی در مارس 2017، برای جدایی از استفن بلافونته که بیش از یک دهه با هم زندگی کرده بودند اقدام کرد و طلاقی سخت و تلخ رخ داد. در دسامبر 2017 جدایی این دو به طور رسمی اعلام شد و مشخص گردید که بلافونته از لحاظ جنسی بسیار منحرف بوده و حتی پرستار بچه خانواده را نیز حامله کرده است. همچنین مل بی خود به مصرف مواد مخدر و الکل در طول دوران ازدواج متهم شده بود. اگر چه بلافونته تمامی این اتهامات را رد کرد هرچند مل بی ادعا کرده بود که وی در طول تمام رابطه اش با بلافونته از لحاظ جسمی و روانی مورد آزار قرار گرفته است.


5- کیتی گریفین

ستارگانی که رسوایی هایشان در سال 2017 رسانه ای شد

کیتی گریفین در می 2017، به دلیل عکس گرفتن با مجسمه ای از سر قطع شده دونالد ترامپ به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و در واکنش به این گاف بزرگ، تور گریفین لغو شده و در ادامه آن وی قراردادهای تبلیغاتی خود را از دست داده و از شبکه سی ان ان نیز اخراج شد.

وی در ابتدا با پاک کردن این ویدو و عکس ها از حساب توییتری خود به طور رسمی عذرخواهی کرد و در یک کنفرانس خبری پرحاشیه اعلام کرد که دونالد ترامپ زندگی او را ویران کرده است اما بعدها گناه را به گردن مدیران شبکه سی ان ان و همکارانش در این شبکه و حتی وکیل و سخنگوی خود انداخت. با این وجود وی اعلام کرد که از عرش به فرش رسیدن او و قرار گرفتنش در لیست سیاه هالیوود بعد از گرفتن آن تصاویر و ویدیوهای ناخوشایند آغاز شده است.


6- استیو هاروی

ستارگانی که رسوایی هایشان در سال 2017 رسانه ای شد

در می 2017، استیو هاروی، کمدین مشهور هالیوودی یادداشتی برای اعضای تیم تهیه کننده تاک شو خود نوشت که جنجالی شد. وی در این یادداشت چنین نوشته بود:" به اتاق تعویض لباس من نیایید مگر از شما دعوت کنم. هنگام قرار داشتن روی صندلی گریم به من نزدیک نشوید مگر اینکه به صورت مستقیم بخواهم با شما صحبت کنم. در هیچ راهرویی برای صحبت کردن با من منتظر نمانید. با روش های جدید انجام امور مخالفت نکنید.

این توصیه ها برای مصلحت زندگی شخصی و آسایش من است". وی بعدها در مصاحبه ای در مورد این گفته های خود چنین گفت:"من نمی توانستم هیچ راهی برای رفتن از روی صحنه به اتاق لباس پوشیدنم پیدا کنم، یا روی صندلی گریم بنشینم، یا از اتاق لباس پوشیدن روی صحنه بروم و یا جایی بشینم و نهارم را بخورم بدون این که کسی مزاحمم نشود. من همیشه سیاست خاصی برای نزدیک شدن دیگران و صحبت کردنشان با خودم داشته ام. شخصیت های فوق العاده بسیاری در اینجا حضور دارند اما برخی از آن ها شروع به سوء استفاده از این موضوع کردند. در مورد آن یادداشت عذرخواهی نمی کنم".


7- کیتی پری

ستارگانی که رسوایی هایشان در سال 2017 رسانه ای شد

کیتی پری خود سهم زیادی در رو شدن رسوایی های خود در سال 2017 داشت، آن هم زمانی که در حال تبلیغات برای آلبوم «Witness» بود. وی در مصاحبه ای عنوان کرد که قبلاً از افکار خودکشی رنج می برده و با اختلال هویت و سوء مصرف مواد مخدر روبرو بوده و مهم تر از همه این که برای رسیدن به شهرت به مقدار فراوانی شخصیت خود را تغییر داده است. وی در این باره چنین گفت:" من یک انسان هستم و در زیر این میکروسکوپ احمقانه زندگی می کنم، و این انتخاب خودم بوده است. به کیتی پری نگاه کنید، او بسیار باشکوه است، ثروتمند است، زندگی مجللی دارد و موفق است.

زمانی من هیچ پولی نداشتم، هیچ قدرتی نداشتم، هیچی نداشتم، بنابراین کمی سخت است که به آن گذشته برگردم... من بودم که این شخصیت را ساختم اما این کار واقعی بودن و دوستانه رفتار کردن با دیگران را بسیار سخت تر می کند". او بعدها در مصاحبه ای دیگر در مورد سه نامزد سابقش صحبت کرد و اعلام کرد که از میان این سه ابتدا جان می یر، سپس اورلاندو بلوم و نهایتاً دیپلو را ترجیح می دهد.


8- بلک چینا

ستارگانی که رسوایی هایشان در سال 2017 رسانه ای شد

راب کارداشیان با انتشار تصاویر شخصی همسر سابقش، بلک چینا، سهم زیادی در رسانه ای شدن رسوایی های او داشت. کارداشیان در جولای 2017 تصاویر ناخوشایندی از چینا منتشر کرد که باعث شد همکاری توییتر و اینستاگرام با راب برای مدتی معلق شود. کارداشیان همسر سابق خود را به خیانت به خود به صورت مکرر با سه مرد مختلف متهم کرد اما چینا این اتهامات را رد کرده و اعلام نمود که وی پس از ماه ها جدا شدن از راب وارد روابط عاطفی با دیگران شده است. چینا در نهایت توانست دادگاه را متقاعد کند که حکم دور ماندن کارداشیان از او را صادر کند و در نهایت با پیش کشیدن بحث خانواده کارداشیان به شدت او را تحقیر کرد.


9- چارلی هیتون

ستارگانی که رسوایی هایشان در سال 2017 رسانه ای شد

چارلی هیتون بازیگر سریال مشهور «چیزهای عجیب تر» (Stranger Things) در اکتبر 2017 به دلیل همراه داشتن مقادیری کوکایین در فرودگاه لس آنجلس دستگیر شد. او بلافاصله برای از دست دادن افتتاحیه این سریال تلویزیونی در شبکه نتفلیکس عذرخواهی کرده و در مصاحبه ای چنین گفت:" سفر برنامه ریزی شده من به ایالات متحده در هفته گذشته به دلیل مسئله مربوط به مهاجرت تحت تاثیر قرار گرفت و من در تلاش هستم که در اولین فرصت ممکن این مشکل را حل کنم. من می خواهم شفاف سازی کنم که دستگیر نشده و یا به انجام جرمی متهم نشده بودم و کاملاً با مقامات رسمی ایالات متحده در لس آنجلس همکاری داشته ام.

برای تمامی طرفداران و خانواده چیزهای عجیب تر خود متاسفم که مراسم افتتاحیه را از دست دادم. ما همگی به خاطر این فصل از سریال به خود افتخار می کنیم و من هیچگاه نمی خواستم این قضیه به شکلی منفی بر روی این سریال تاثیر بگذارد". همان ماه وی بار دیگر دستگیر شد و مشخص گردید که وی به طور مخفیانه با نامزد سابقش، آکیکو ماتسورا صاحب فرزند نامشروع شده است.


10- داستین هافمن

ستارگانی که رسوایی هایشان در سال 2017 رسانه ای شد

در نوامبر 2017، یکی از همکاران سابق داستین هافمن که در پروژه «مرگ فروشنده» در سال 1985 با وی همکاری داشته بود او را به بدرفتاری و سوء استفاده جنسی در تمام طول فیلم برداری متهم کرد. این اتهامات از صحبت های ناخوشایند و رکیک تا دست زدن های عمدی و بدون رضایت متفاوت بود. هافمن این ادعاها را تکذیب نکرد و در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر چنین گفت:" من نهایت احترام را برای زنان قایلم و احساس بدی دارم از این که ممکن است کاری انجام داده باشم که او را در یک شرایط ناخوشایند قرار داده باشم. من متاسفم و این موضوع نشان دهنده شخصیت واقعی من نیست". اما پس از این ماجرا اتهامات جنسی دیگری نیز علیه هافمن صورت گرفت که البته اهمیت اشخاص دیگر این فهرست را پیدا نکردند.


11- کوین هارت

ستارگانی که رسوایی هایشان در سال 2017 رسانه ای شد

در سپتامبر 2017، خبر رسید که کوین هارت در تلاش برای مخفی نگه داشتن خیانت خود به همسر باردارش، انیکو پریش، و داشتن رابطه با یک رقصنده به نام مونتیا ساباگ مورد اخاذی قرار گرفته است. وی پس از رسانه ای شدن این رسوایی در یک پیام ویدیویی چنین عنوان کرد:" من بی نقص نیستم... من خطای بسیار بدی در قضاون مرتکب شدم. من خود را در شرایطی قرار دادم که تنها اتفاقات بد در آن رخ خواهد داد، و همین اتفاق نیز افتاد.

در انجام این کار می دانم که به نزدیک ترین افراد به خودم صدمه زدم، افرادی که با آن ها صحبت کرده و از آن ها عذرخواهی کرده ام- همسر و فرزندانم... اما خیال هم ندارم که به شخصی اجازه دهم از اشتباهات من برای کسب پول استفاده کند. در این شرایط خاص، این همان تلاشی است که صورت گرفته است و من نیز اعلام کردم که ترجیح می دهم به اشتباهاتم اعتراف نمایم". تحقیقاتی در مورد این پرونده اخاذی آغاز شده اما هارت در مورد اشتباهات خود کاملاً صادقانه صحبت کرده است.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار