سگی که شبیه گوسفند است
کد خبر: ۱۰۲۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 06    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
این نژاد به عنوان سگی شیردل با ظاهری شبیه به بره توصیف می‌شود. با پیشانی خمیده و موهای فر خورده واقعاً شبیه به یک گوسفند کوچک است. چشم‌ها کوچک و فرو رفته، موها حالت مضاعف دارد، لایه سطحی زبر و خشن و لایه زیرین نرم است. در رنگ‌های آبی، جگری و شنی یافت می‌شود. این نژاد ممکن است دارای خال‌های سرخ در بالای چشم، روی پاها، سینه و در پشت باشد.

سگی که شبیه گوسفند است   به گزارش «تابناک با تو»؛ این نژاد (بدلینگتون تریر) به عنوان سگی شیردل با ظاهری شبیه به بره توصیف می‌شود. با پیشانی خمیده و موهای فر خورده واقعاً شبیه به یک گوسفند کوچک است. چشم‌ها کوچک و فرو رفته، موها حالت مضاعف دارد، لایه سطحی زبر و خشن و لایه زیرین نرم است. در رنگ‌های آبی، جگری و شنی یافت می‌شود. این نژاد ممکن است دارای خال‌های سرخ در بالای چشم، روی پاها، سینه و در پشت باشد.

سگی که شبیه گوسفند است

بدلینگتون تریر Bedlington Terrier امروزی سگی است مهربان و اجتماعی. شاد و بازیگوش. رابطه خوبی با کودکان و غریبه‌ها دارد. وفادار و سرزنده. بهتر است تا از تولگی آن را به گربه‌ها و سایر حیوانات خانگی عادت داد. معمولاً با سایر سگ‌ها خو می‌گیرد اما باید توجه داشت تا از سگ‌های سلطه‌گر و تهاجمی دور باشد چرا که یک بار جنگ می‌تواند روحیه جنگ جویانه را در او زنده کند. سگ شجاعی است و قادر به دویدن با سرعت زیاد است. فقط در مکان‌های محصور آن را از قلاده آزاد کنید.

سگی که شبیه گوسفند است

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
1
همه چی قر و قاطی شده. اگه به عنوان سگ گله ازش استفاده کنن احتمالا گرگه میخورتش.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار