افتادن آقای بازیگر از اسب سرصحنه یک سریال +عکس
کد خبر: ۱۰۲۳۹۵
تاریخ انتشار: 2018 March 05    -    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

فرزین محدث بازیگر سریال «بانوی سردار» با اعلام اینکه سرصحنه این سریال از اسب افتاده است، بیان کرد که دو مهره از ستون فقراتش آسیب دیده است.

فرزین محدث ددرباره وضعیت جسمانی خود بعد از افتادن از اسب سر صحنه سریال «بانوی سردار» که این روزها به کارگردانی پرویز شیخ طادی در حال تصویربرداری است، گفت: هفته گذشته در یکی از صحنه های ضبط سریال «بانوی سردار» از روی اسب به زمین افتادم و کمرم دچار آسیب شد که اکنون در حال استراحت هستم.

افتادن آقای بازیگر از اسب سرصحنه یک سریال +عکس

وی با اشاره به روند درمانی خود بیان کرد: درحال حاضر دیسک من تحت فشار است و ۲ مهره ستون فقراتم آسیب دیده است که دکتر گفته فعلا تا یک ماه باید استراحت و در بلند کردن اشیا و رفت و آمد مراعات کنم.

این بازیگر بیان کرد: حادثه همیشه رخ می دهد ما هم علی رغم اینکه تمرین کرده بودیم اما این اتفاق رخ داد. با این حال خیلی باید از پرویز شیخ طادی و سایر عوامل این مینی سریال تشکر کنم که خیلی پیگیر هستند و حالم را می پرسند و حتی خود شیخ طادی فکر کرد اگر نمی توانم در این نقش حضور داشته باشم به نحو دیگری در کار باشم. من فعلا سعی می کنم به نحوی در صحنه های نشسته و دیگر صحنه هایی از نقشم که راحت تر می توانم بازی کنم حضور داشته باشم و بعد از این اتفاق یک بار سر کار رفتم.

محدث در پایان درباره این مینی سریال توضیح داد: مینی سریال «بانوی سردار» به تهیه کنندگی سعید مرادی اثری هفت قسمتی است که ممکن است تعداد قسمت های آن افزایش پیدا کند و حدود یک ماه است که تصویربرداری آغاز شده است.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار