رژیم های غذایی پاکسازی بدن
کد خبر: ۱۰۲۲۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2015 September 07    -    ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
در صورت احساس دل درد و نفخ می توانید همراه آش، کمی عسل و زیره میل کنید و در صورت احساس گرسنگی و ضعف، هر چند روز یک بار می توانید یک عدد زرده تخم مرغ نیم عسلی هم همراه آش میل کنید.
رژیم های غذایی پاکسازی بدن رژیم آش آبغوره

خواص: اسیدی کننده خون - پاکسازی اخلاط چهارگانه (صفرا، دم، بلغم، سودا) از بدن با سرعت زیاد، تعدیل مزاج، خونسازی و تحریک مغز استخوان جهت تقویت گلبول های خونی (موثر در درمان تالاسمیک ها و افراد کم خون)، رفع اگزما و سایر بیماری های پوستی، درمان دیابت، شستشوی کلیه و مجاری ادرار، تعدیل و تنظیم وزن و لاغر کردن افراد چاق، از بین بردن دردهای مختلف بدن خصوصاً دردهای اسکلتی، درمان موثر و مفید جهت بواسیر، شقاق و واریس و واریکوسل، استراحت دادن به کبد و سایر دستگاه های دفعی بدن از فعالیت زیاده از حد گذشته (در اصل، یکنوع روزه غذایی برای بدن محسوب می شود)، پاکسازی سموم دارویی از بدن، نظیر: قرص های جلوگیری و هورمونی و اعصاب و ...

آش آبغوره علاوه بر خواص فوق، منضج اخلاط نیز محسوب می شود.

برای اجرای این رژیم، به دلخواه، یک یا تعداد متنوعی از آش ها را تهیه کرده و با هر وعده آن یک قاشق غذاخوری آبغوره مخلوط نموده و میل کنید. نوع آش، چندان اهمیتی ندارد ولی ترجیحاً آش جو از همه انواع آن (مثل: آش ماش، آش برنج، آش ارزن، آش دوغ) بهتر است.
این آش ها نباید گوشت و پیاز داغ و سرخ کردنی داشته باشد و در بین حبوبات، استفاده از نخود اشکالی ندارد ولی لوبیا و عدس و همچنین کشک باید به مقدار خیلی کم استفاده گردد. ولیکن ریختن آلو، هویج، سیب زمینی، کدو، گوجه فرنگی، لپه، ماش، برنج و انواع مختلف سبزیجات، در این آش اشکالی ندارد. اما نباید به همراه آش مزبور، نان میل شود. همچنین استفاده از «رشته» تقریباً رژیم را بر هم می زند. در مدت اجرای این رژیم خوردن میوه، چای و سایر خوراکی ها و کشیدن سیگار نیز ممنوع است.

در صورت احساس دل درد و نفخ می توانید همراه آش، کمی عسل و زیره میل کنید و در صورت احساس گرسنگی و ضعف، هر چند روز یک بار می توانید یک عدد زرده تخم مرغ نیم عسلی هم همراه آش میل کنید.

بهترین سبزی برای دیابتی ها همراه با آش مزبور، سبزی یا پودر سبزی شنبلیله یا پودر بذر شنبلیله همراه با روزانه 2 تا 3 کپسول «قره قاط» می باشد. و بهترین سبزی برای افراد با چربی خون بالا، سبزی یا پودر سبزی شوید یا پودر بذر شوید است و در مورد بیماران دچار فشار خون، بهترین سبزی، سبزی جعفری یا پودر سبزی جعفری یا پودر بذر جعفری است و اگر بیمار دیابتی، هم چربی و هم فشار داشته باشد، می تواند از مخلوط هر سه نوع سبزی فوق در این آش استفاده کند.

بهترین سبزی برای بیماران صفراوی مزاج، سبزی گشنیز و بالأخره بهترین افزودنی برای بیماران نقرسی، یک قاشق مرباخوری پر از سماق خواهد بود.

چنانچه اگر سابقه خونریزی گوارشی داشته باشید از گرفتن رژیم پرهیز کنید

با این رژیم، سموم بدن شما به ترتیب زیر از بین خواهد رفت؛

خلط دم: 3 روزه
خلط صفرا: 6 روزه
خلط بلغم: 9 روزه
خلط سودا: 14 روزه

برگرفته از کتاب: «درمان چاقی و لاغری»، دکتر سید علی ابوالحبیب
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
50
4
بیخیال بابا اینا چیه تو قرن 21 ام
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
راست ميگه غذاهاي قرن 21 شامل : پيتزا ، همبرگر، ناگت مرغ ، فتوچيني ، هات داگ ، انواع كالباس و اين جور خنزر پنزرهاس
محمد
| |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
عزیز در قرن 21 بیماری بیشترشده یا کمتر؟یه ذره فکر کن!!!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
1
25
دوست عزیز اتفاقا رعایت نکردن همینا باعث شده تو قرن 21 امار بالاترین میزان بیماران دیابتی و قلبی و ..را داشته باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
2
23
چه ربطی به قرن 21داره اش که با ابغوره می خورن خواستی بخور نخواستی نخور
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار