جراحی نیمار توسط پزشک خوش دست
کد خبر: ۱۰۲۱۹۹
تاریخ انتشار: 2018 March 03    -    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

مهاجم پاری سن ژرمن توسط یک پزشک خوش‌دست جراحی خواهد شد.

به گزارش آس، امروز (شنبه) پای راست نیمار در برزیل جراحی می‌شود. آسیب دیدگی نیمار به خاطر دیدار برگشت پاری سن ژرمن و رئال مادرید در مرحله هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مهم‌ترین موضوع رسانه‌های ورزشی جهان تبدیل شد. مصدومیت شدید مهاجم پاری سن ژرمن که در بازی برابر مارسی اتفاق افتاد، باعث شد رودریگو لاسمار او را به همراه خود به برزیل ببرد تا شکستگی مهاجم برزیلی را درمان کند. حضور لاسمار در پاریس باعث تنش میان باشگاه فرانسوی و فدراسیون فوتبال برزیل شد. با وجود مخالفت‌های زیاد لاسمار و اریک سیان، نیمار را در بلوهوریزونته عمل خواهند کرد. دو پزشک تجربه کافی دارند و می‌توانند مشکل مهاجم برزیلی را رفع کنند که در ادامه به موفقیت آن‌ها و دیگر پزشکان اشاره می‌شود.

رسیدن زیکو به جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک

رودریگو لاسمار حرفه پدرش را ادامه داده است. پدر او در جام‌های جهانی ۸۲ و ۸۶ پزشک تیم ملی برزیل بود. او در آخرین جام جهانی با یک چالش بزرگ روبه‌رو شد. زیکو به عنوان یکی از بهترین‌های آن دوران محسوب می‌شد، اما رباط صلیبی‌اش پاره شد و یک عمل جراحی باعث می‌شد برزیل بدون ستاره‌اش به مکزیک برود. نلی، پدر رودریگو وارد این قضیه شد و با انجام برخی تمرین‌ها اجازه عمل به زیکو نداد. نلی می‌خواست با این روش بتواند زیکو را به جام جهانی برساند. رودریگو ۱۴ ساله در آنجا حضور داشت و شاهد موفقیت پدرش برای رسیدن زیکو به جام جهانی بود.

نجات ریوالدو توسط رودریگو

فدراسیون فوتبال برزیل در سال ۲۰۰۱ رودریگو لاسمار را به کادر پزشکی تیم ملی دعوت کرد و او یک سال بعد بزرگ‌ترین امتحانش را پس داد. جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن پیش رو بود و ریوالدو در زانوی راست خود درد زیادی داشت. مدافع بارسلونا سعی کرد بر درد خود غلبه کند، اما باشگاه آبی اناری‌ها در میانه سال خواست تا با یک جراحی این درد پایان پذیرد. لاسمار و تیمش تلاش‌های بارسلونا را بی‌نتیجه گذاشتند و ریوالدو تمرین‌های اختصاصی‌اش را کمپ گرانژا کوماری شروع کرد. مدافع برزیلی فوق‌العاده ظاهر شد و توانست در ۷ بازی پنج گل به ثمر برساند.

نجات رونالدو توسط سیان

سیان در جام جهانی ۲۰۰۲ رونالدو نازاریو را پیش رو داشت. "پدیده" از ۱۲ آوریل ۲۰۰۲ به خاطر آسیب دیدگی دوباره‌اش در دیدار اینتر و لاتزیو (در فینال کوپا ایتالیا) با سطح آرمانی‌اش فاصله زیادی داشت. او دوباره تاندون پای راستش پاره شد. آسیب دیدگی مهاجم برزیلی باعث شد تصور شود او نتواند سرعت و قدرت خود را در میادین نشان دهد. با این حال کار خوب پزشک فرانسوی باعث شد رونالدو دوباره به دوران باشکوهش در فوتبال بازگردد. مهاجم برزیلی به کره و ژاپن برگشت و توانست فاتح جام جهانی شود. او با هشت گل برترین گلزن رقابت‌ها شد و دو گل در فینال برابر آلمان به ثمر رساند.

زیر دست سیان ورزشکارانی مانند میشاییل شوماخر نیز بودند. یک حادثه رانندگی در فرمول یک در سال ۱۹۹۹ باعث شد راننده آلمانی دچار شکستگی در پای چپ شود و پزشکی که قرار است نیمار را عمل کند او را نیز جراحی کرد و باعث شد او دوباره به میادین بازگردد.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار