بلیت‌های ۲۰۰ هزار تومانی در آزادی!
کد خبر: ۱۰۱۹۸۶
تاریخ انتشار: 2018 March 01    -    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
با توجه به حساسیت مسابقه و عملکرد دو تیم طی هفته‌های اخیر برای اولین بار هواداران سرخابی از ساعات اولیه صبح استقبال بسیار چشمگیری از دربی انجام داده‌اند.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۴۵ آغاز خواهد شد. هوادارانی که از ساعت‌ها قبل در محوطه مجموعه ورزشی آزادی مستقر بودند طبق گفته مسئولین توانستند از ساعت ۸ صبح وارد مجموعه ورزشی آزادی شوند.
 
 نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در مجموعه ورزشی آزادی به فروش می‌رسد این در حالی است که بازار سیاه بلیت فروشی در بیرون ورزشگاه مشاهده می‌شود، حتی شب گذشته هم بعضی افراد سعی می‌کردند بلیت را در بازار سیاه به فروش برسانند.
 
 ترافیک سنگینی مقابل در‌های مجموعه ورزشی آزادی حکمفرما است، نیرو‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی در حالت آماده باش هستند و در قسمت‌های مختلف ورزشگاه آزادی مستقر هستند تا نحوه ورود و خروج تماشاگران را کنترل کنند.
 
 ماموران راهنمایی و رانندگی خودرو‌هایی که در اطراف ورزشگاه به صورت غیرمجاز پارک کرده اند را با جرثقیل به پارکینگ‌ها منتقل می‌کنند.
با توجه به حساسیت مسابقه و عملکرد دو تیم طی هفته‌های اخیر از ساعت ابتدایی صبح امروز اطراف ورزشگاه آزادی بسیار شلوغ است و تاکنون طی سال‌های اخیر تماشاگران از صبح به این زودی با این استقبال گسترده خود را برای دربی آماده نکرده بودند.
 
 تعدادی از تماشاگران با گلایه از وضعیت بلیت فروشی معترض هستند، فروش بلیت به قیمت صد هزار تومان و حتی در برخی از جایگاه‌ها تا ۲۰۰ هزار تومان هم به آن‌ها پیشنهاد شده است.

با توجه به برگزاری همایش برای رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برای مربیان مختلف و همچنین بانوان هتل المپیک این روز بسیار شلوغی را پشت سر می‌گذارد و کار آن‌ها نیز با نحوه کنترل تماشاگران دربی نیز تا حدودی تداخل پیدا کرده است.

 روی درب برخی از پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی قیمت ۳۵۰۰ تومان نوشته شده و تعدادی از هواداران دو تیم از قیمت پارکینگ استادیوم گلایه دارند به همین علت تماشاگران خودرو‌های خود را در اتوبان منتهی به ورزشگاه آزادی به شکل مرتب پارک کرده و بلافاصله خود را به استادیوم می‌رسانند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار