تغییر لحن بازیگر شاکی از علی دایی +عکس
کد خبر: ۱۰۱۹۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 01    -    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
حرف‌های این بازیگر در گفت‌وگویی اختصاصی را می‌خوانید.

پرونده شکایت شما از علی دایی به کجا رسید؟
شکایت کرده‌ام و قرار است در خصوص جزئیات این پرونده صحبت نکنم، ولی معاون دادستان رشت احتمالاً در این خصوص توضیحاتی ارائه خواهند کرد. فقط اینکه برای ایشان این سؤال پیش آمده بود که اگر من متواری هستم، چطور با پای خودم به دادسرا و کلانتری می‌روم؟!

منظورتان پرونده شکایت یک خانم از شما به جرم حیوان آزاری و ضرب و شتم است؟
بله. ادعای این خانم ثابت نشد و تاریخ آن هم برای دی ماه همین امسال بود که گذشت. اگر به حکم هم نگاه کنید می‌بینید که تنها ۷ روز اعتبار داشته است. من برای کار در پروژه‌ای در رشت هستم و، چون ظاهراً سه بار حکم احضارم به منزل رفته و برگشت خورده بود، این حکم صادر شد. ظاهراً این خانم ابزار شخص دیگری بوده‌اند که به هدفشان هم نرسیدند.

در مورد فیلمی که از شما در هتل منتشر شد صحبت می‌کنید؟
انتشار این فیلم اتفاقاً به سود من شد. گفته‌اند این فیلم قبل از جر و بحث من و آقای دایی گرفته شده، در حالی که این فیلم بلافاصله بعد از درگیری است. من در این فیلم دارم به مسئولان هتل می‌گویم چرا نباید در هتل شما امنیت داشته باشم و برای همین عصبی هستم.

برخی‌ها مدعی شده‌اند شما این درگیری را درست کردید تا به شهرت برسید؟
خودم هم این موضوع را شنیدم، ولی من از سال ۸۹ با آدم‌های بزرگی در سینما کار کرده‌ام. گفته‌اند با پول وارد سینما شدم، ولی از مشهد با بازی در تئاتر کارم را شروع کردم و کم‌کم پله‌های ترقی را طی کردم و چندین فیلم سینمایی در نقش اول و مکمل بازی کرده‌ام و اخیراً هم قرارداد بازی در سریالی که برای شبکه اول است را امضا کرده‌ام. آقای دایی گفته‌اند من هنرپیشه نیستم، شاید از دید ایشان تنها استاد مشایخی، علی نصیریان، پرویز پرستویی و... هنرپیشه هستند، ولی نسل هنرپیشه‌ها هم مثل فوتبالی‌ها تغییر کرده است.

ظاهراً جایی گفته بودید تهدید به قتل هم شده‌اید؟
بله، همان روز که درگیری شکل گرفت از آن هتل خارج شدم و به هتل دیگری در رشت رفتم. متأسفانه یکی از خبرگزاری‌ها که سند شکایتم را منتشر کرده بود، روی شماره همراه من لاک نگرفت و شماره‌ام پخش شد. از همان شب طرفداران آقای دایی شروع به زنگ زدن کردند و حتی برخی از آن‌ها من را به قتل تهدید کردند. باور کنید تا دو روز می‌ترسیدم از هتل بیرون بروم البته تأکید می‌کنم این ماجرا ربطی به آقای دایی نداشته است.

سایپایی‌ها گفته بودند اگر کتک خورده اید بروید پزشکی قانونی و طول درمان بگیرید؟
شخص علی دایی من را کتک نزد و تنها من را هل داد و یک سیلی با پشت دست به من زد، ولی یکی از اطرافیانش در داخل نمازخانه من را مورد ضرب و شتم قرار داد که خوشبختانه نه خونریزی به همراه داشت نه کبودی. اصلاً سیلی و مشت به شکم و پهلو که طول درمان ندارد البته این ضربات را به خدا واگذار می‌کنم، ولی فحش‌های ناموسی که توسط بعضی‌ها به من داده شد را نمی‌گذرم و پی‌گیری می‌کنم و البته دوباره تأکید می‌کنم علی دایی هیچ توهینی به من نکرد و فحشی نداد.

شما واقعاً با علی کریمی رفیق هستید؟
بله، ایشان چند سال پیش به پشت صحنه فیلمی که من در آن بازی می‌کردم آمدند و افتخار دادند عکسی به یادگار گرفتیم. من استقلالی هستم، ولی علی کریمی را مثل ناصر حجازی دوست دارم، چون حرف حق می‌زند و مقابل زورگو‌هایی مثل کی‌روش می‌ایستد. اتفاقاً فردای این اتفاقات ایشان را در هتلم در رشت دیدم و ماجرا را از من پرسید که گفتم دوست ندارم شما و تیمتان را وارد حاشیه کنم.

این‌طور برداشت می‌شود که شما مشکلی با شخص دایی ندارید؟
بله، ایشان اسطوره من است و با تمام وجود به افتخاراتش احترام می‌گذارم. او مثل اصغر فرهادی، نوید محمدزاده و شهاب حسینی باعث افتخار ایرانی‌ها شده و طرفدار پر و پا قرصش هستم. هر گلی که به کره جنوبی در جام ملت‌های ۹۶ می‌زد من اشک می‌ریختم و هیچ وقت گلش به کویت در همان بازی‌ها در حالی که کمرش نزدیک بود بشکند را فراموش نمی‌کنم. او الکی اسطوره نشده و خودم هر وقت از ایران خارج می‌شوم با اسم دایی و اینکه هموطنش هستم پُز می‌دهم و به شدت به ایشان احترام می‌گذارم.

این حرف‌هایی که می‌زنید با صحبت‌های روز اول شما کمی تناقض دارد!
من باید اعتراف کنم بچه پُررو هستم. ایشان هم شاید عصبی بوده از موضوعی و من نباید بحث می‌کردم. از ایشان انتظار دارم شرایط شغلی من را درک کنند و امیدوارم ته این ماجرا به آشتی منجر شود!

با این حرف‌هایی که زدید از شکایت‌تان منصرف می‌شوید؟
فقط انتظار دارم ایشان بپذیرند اشتباه کرده‌اند تا مردم متوجه شوند دنبال رسیدن به شهرت نبودم و روان‌پریش نیستم.

شما مدرکی هم برای اثبات حرف‌هایتان دارید؟
در رستوران هتل مجلس ختمی بود که برخی افراد حاضر در آن وقتی صحنه درگیری را می‌بینند به صورت آماتور فیلم می‌گیرند. این فیلم‌ها را در اختیار دارم و حتی می‌خواستم به برنامه ۹۰ بدهم، ولی عادل فردوسی‌پور تصمیم گرفت به این ماجرا ورود نکند.

می‌دانی که دایی از صداوسیمای گیلان هم شکایت کرده؟
آقای دایی از صداوسیمای گیلان به خاطر دادن تریبون به من شکایت کرده‌اند. می‌خواهم از ایشان بپرسم تریبون فقط باید در اختیار ایشان باشد؟ من می‌خواهم از صداوسیمای گیلان که این فرصت را به من داد، خسروی معاون دادسرای رشت و همچنین خدادادی، بازپرس ویژه این پرونده تشکر کنم. همچنین از قاسمی، خبرنگاری که به اصرار به هتل من آمدند و آن مصاحبه را گرفتند و گفتند از تهران به ایشان گفته شده هرطور شده باید این مصاحبه را برای ۲۰:۳۰ بگیرد تشکر می‌کنم!
جام جم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
2
2
تغییر لحن نداده عین همان حرفهاست فقط گفته علی دایی را دوست دارم نگفته که علی دایی او را چک نزده که در ثانی تا کی ملتی آدم پرست بمانیم یک کم یاد بگیریم آدم باشیم سخن حق را بگوییم نه اینکه بی جهت دنبال هنرپبشه و ورزشکار راه بیفتیم
مریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
قضاوت مشکل است اما خوب میدانم اقای دایی لات نیست او فوقالعاده باسواد و یک چهره جهانی و ثروتمند است ا مکان ندارد اقای دایی برخورد فیزیکی با امثال این اقا داشته باشد شاید اطرافیان اقای دایی برای خود شیرینی این بازیگر را گوشمالی داده باشند اما اقای دایی تکذیبیه صادر کردند و درانجا مامور نیروی انتظامی حضور داشته این اقای بازیگر باید ادعاهایش را ثابت کند و گرنه احتمالا با شکایت وکیل پر قدرت اقای دایی راهی زندان خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار