سایت «معرفی و نقد کتاب تهران» رونمایی شد
کد خبر: ۱۰۱۶۹۴
تاریخ انتشار: 2018 February 26    -    ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

سایت «معرفی و نقد کتاب تهران»٬ با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با تازه‌های نشر و اطلاع‌رسانی در مرود جزییات بازار نشر راه اندازی شده است.

در معرفی این سایت با اشاره به وضعیت نامطلوب بازار نشر و کتاب و کتاب خوانی در ایران٬ به ضعف عمده در راهنمایی مخاطبان بازار نشر برای انتخاب آثار مناسب حالشان اشاره و گفته شده است که هدف این سایت راهنمایی مخاطبان برای انتخاب بهتر کتاب‌هاست.

سایت «معرفی و نقد کتاب تهران» رونمایی شد

در معرفی این سایت آمده است : ««معرفی و نقد کتاب تهران» یک رسانهٔ مجازی است که قرار است مرجعی برای انتخاب کتاب باشد. این رسانه اطلاعاتی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که برای انتخاب «کتاب» به‌طور کلی و یک «کتاب خوب» به‌طور خاص لازم است؛ مثل معرفی ساختاری و مضمونی کتاب، بررسی ترجمه و ویرایش، مقایسة ترجمه‌های موجود از یک اثر، دسته‌بندی آثار موجود دربارۀ یک موضوع و یک بخش ویژه به نام کتاب درمانی و همین‌طور نقد و بررسی آثار منتشر شده.

معرفی و نقد کتاب با همراهی روح الله بیات٬ مارال فرخی٬ مهسا عابدی و سامان موحدی‌راد راه اندازی شده است و در حال حاضر بدون دریافت حمایت مالی فعالیت می کند٬ سایت ابراز آمادگی کرده است که با ارسال شیوه‌نامه‌های نوشتن نقد و معرفی کتاب برای مخاطبان بتواند از همراهی مخاطبان در معرفی و نقد کتاب و تازه های نشر در حوزه های مختلف بهره ببرد.
علاقه‌مندان برای خواندن مطالب این سایت می‌توانند به آدرس www.trbooks.ir مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار