تصاویر واگن‌های لوکس هایپرلوپ دبی
کد خبر: ۱۰۱۵۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 25    -    ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
طرح اولیه از واگن های لوکس هایپرلوپ در دبی رونمایی شد. هایپرلوپ با سرعت ۱۲۰۰ کیلومتر برساعت فاصله بین دبی تا ابوظبی را در ۱۲ دقیقه طی می کند.

تصاویر واگن‌های لوکس هایپرلوپ دبی

به گزارش تلگراف، شرکت ویرجین از نمونه اولیه واگن های هایپرلوپی را رونمایی کرده که مسافران را با سرعت ۱۲۰۰ کیلومتر برساعت جا به جا می کنند. برای ساخت هایپرلوپ سازمان حمل ونقل جاده ای دبی با شرکت هایپرلوپ وان متعلق به ویرجین همکاری می کند. این وسیله نقلیه سریع السیر تا ۲۰۲۰ در دبی افتتاح می شود.

تصاویر واگن‌های لوکس هایپرلوپ دبی

به هرحال سازمان مذکور در «ماه نوآوری امارات متحده عربی» این طرح اولیه را رونمایی کرده است.

تصاویر واگن‌های لوکس هایپرلوپ دبی

هایپرلوپ فاصله ۱۴۰ کیلومتری میان دبی و ابوظبی را در ۱۲ دقیقه طی می کند. حال آنکه این سفر به طور معمول ۹۰ دقیقه طول می کشد.

فضای داخلی واگن ها با وجود روکش چرمی صندلی ها و نمایشگرهای نشان دهنده اطلاعات و سرگرمی بسیار لوکس به نظر می رسد. هر واگن برای سفرهای کوتاه و میان مدت طراحی شده و گنجایش ۱۰ نفر را دارد.

تصاویر واگن‌های لوکس هایپرلوپ دبی

پیش بینی می شود این خدمت در هر ساعت حدود ۱۰ هزار مسافر را در دو جهت جابه جا کند.

 
عصرایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
2
چند وقتپیش صدا و سینا یک مستند نشون میداد میگفت پولتون رو دبی نبرید و دبی ورشکسته است و مردم اونجا خیلی بدبختن. بعد آدم اخبار رو از اینترنت یا ماهواره دنبال میکنه میبینه همش دروغ بوده. امارات متحده عربی در حال حاضر یکی از مقاصد اصلی گردشگری در دنیا هست. ایشان به غیر از نفت و یک حاکم عاقل چیزه دیگه ندارند.
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
1
تور و خدا ببین عرب های بادیه نشین با چه سرعت سرسام آوری در حال پیشرفت و ترقی هستن و ما با تمدنی بزرگ و تاریخی و ثروت نفت و گازو ..... چطور پسرفت میکنیم و اخبار روزانه و شبانه ما پر از مسائل حاشیه ای شده که یک ریال هم ارزش ندارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
فقط ارزو میکنم فردا صبح که از خواب بیدار میشم ببینم همه زندگیم در اینجا با اینهمه بدبختی یه خواب بد بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار