برف و کولاک در دنا عملیات جست‌وجو را متوقف کرد
کد خبر: ۱۰۱۳۰۵
تاریخ انتشار: 2018 February 22    -    ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
به دلیل بارش برف، کولاک و همچنین وجود مه در ارتفاعات پازن‌پیر امکان ادامه عملیات جست‌وجو و انتقال پیکر جانباختگان سانحه سقوط هواپیما وجود ندارد.
 
 وضعیت جوی در دنا به گونه‌ای بوده که امکان عملیات جست‌وجو و انتقال پیکر‌ها وجود دارد به گونه‌ای که در صورت عدم توقف فعالیت کوهنوردان امکان بوجود امدن مشکلات دیگری از جمله از دست دادن برخی امدادگران وجود دارد.

شنیده‌می‌شود بارش برف در ارتفاعت به بیش از ۳ متر رسیده به گونه‌ای که تمام محل شناسایی شده سقوط هواپیما و اجساد جانباختگان پوشیده از برف شده و به طور کامل سفید پوش شده است.

بارش‌ها علاوه بر ارتفاعات دنا در سایر نقاط نیز ادامه دارد و شدت بارش‌ها بنا به پیش بینی سازمان هواشناسی امروز ساعت ۱۴ تا ۱۵ است و تا روز سه شنبه هفته آینده ادمه دارد.

این امکان که ادامه عملیات جست‌وجو و انتقال پیکر جانباختگان سانحه هواپیمایی "تهران ـ. یاسوج" به بعد از روز سه شنبه هفته آینده موکول شود دور از انتظار نیست هرچند هنوز مسئولان و متولیان امر این موضوع را تایید یا رد نکرده‌اند.

چادر‌های امدادی با توجه به بارش‌های برف و باران در دامنه‌های دنا توسط جمعیت هلال احمر برپا شده و در آن‌ها وسایل استراحت، تجهیزات و آذوقه مورد نیاز امدادگران پیش بینی شده است.
 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار