نصب دوربین‌های مداربسته در بهشت زهرا+عکس
کد خبر: ۱۰۱۲۳۸
تاریخ انتشار: 2018 February 21    -    ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا از نصب دوربین‌های مدار بسته برای کنترل بیشتر این مجموعه هزار هکتاری خبر داد.

سعید خال مدیرعامل بهشت زهرا  با بیان این مطلب گفت: در مجموعه بهشت زهرا بیش از یک میلیون و ۵۰۰ آرامگاه وجود دارد و این مجموعه بالغ بر هزار هکتار است، لذا ضروری است نسبت به بروز برخی بی اخلاقی‌ها نسبت به آرامگاه‌ها تمهیدات بیشتری اندیشیده شود.

وی با اشاره به تخریب سنگ مزار مرحوم ابراهیم یزدی، گفت: متاسفانه چندی است شاهد چنین اقداماتی هستیم که از آن جمله می‌توان به تخریب سنگ مزار مرحوم ابراهیم یزدی اشاره کرد.

خال افزود: با این حال در کمتر از یک ساعت سنگ قبر دیگری عینا با همان جنس و خط و متن، توسط مدیریت سازمان بهشت زهرا (س) طراحی، حکاکی و نصب شده است.
 
نصب دوربین‌های مداربسته در بهشت زهرا

مدیرعامل بهشت زهرا ادامه داد: بهشت زهرا (س) در سال ۱۳۴۹ تاسیس شده و تا به امروز نزدیک ۵۰ سال از فعالیت آن می‌گذرد که شهروندان عزیزمان آداب، فرهنگ و اخلاق ورود به این مکان مقدس را به خوبی می‌دانند و رعایت می‌کنند، اما ندرتا برخی اعمال غیراخلاقی از سوی عده‌ای انگشت شمار، سر می‌زند.

وی افزود: در حال حاضر در این مکان مقدس بیش از ۳۰ هزار سنگ قبر شهدای گرانقدر، ۴۰۰۰ شهید گمنام گلگون کفن، بیش از یک هزار سنگ قبر مربوط به هنرمندان، یک هزار سنگ قبر نام‌آوران و ۵۰۰ سنگ قبر مربوط به ورزشکاران وجود دارد، لذا ضروری است نسبت به امنیت این فضای مقدس و مقابله با هر گونه خرابکاری، اقدامات مناسب تری صورت بگیرد.

 
فردا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار