طارمی در آسیا دو رقمی شد
کد خبر: ۱۰۱۱۵۵
تاریخ انتشار: 2018 February 20    -    ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
بازیکن تیم الغرافه با نمایش خوبی که داشت توانست گل های آسیایی خود را به عدد 10 برساند.

مهدی طارمی موفق شد دو گل به تراکتورسازی بزند.

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در دومین هفته از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باز هم برای تیمش گلزنی کرد. مهدی طارمی که برای دیدار با تراکتورسازی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب اصلی الغرافه به میدان رفت، نمایش بسیار خوبی داشت و روی هر دو گل تیمش تأثیر مستقیم داشت.

مهدی طارمی در دقیقه ۱۱ بازی با یک ضربه سر زیبا دروازه جوردی آلمیدا را باز کرد تا الغرافه با یک گل از تراکتورسازی پیش بیفتد. طارمی در صحنه گل دوم الغرافه نیز، در حالیکه در موقعیت بسیار خوبی در محوطه شش قدم جای گرفته بود، با یک پاس عرضی قصد داشت توپ را برای وسلی اشنایدر ارسال کند اما مدافع تراکتورسازی که می‌خواست توپ را دفع کند، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. طارمی با این گل شمار گل‌های زده‌اش در آسیا را به عدد ۱۰ رساند.

مهاجم سابق پرسپولیس در فصل ۲۰۱۵ یک گل برابر النصر عربستان در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند. طارمی فصل گذشته هم ۷ گل برای پرسپولیس به ثمر رساند؛ در برابر تیم های الریان، الوحده امارات (رفت) و الوحده امارات (برگشت) در مرحله گروهی به ترتیب یک، دو و سه گل زد و در مرحله حذفی هم یک بار دروازه الاهلی عربستان را باز کرد. نهمین گل طارمی هم در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید، در بازی با الجزیره امارات به ثمر رسید.

 
خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار