انواع صندلی کانتر
کد خبر: ۱۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 May 28    -    ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
آیا تا به حال به این قضیه فکر کرده‌اید که برای خرید یک صندلی اپن به چه نکاتی باید توجه کرد؟ صندلی اپن یکی از تجهیزاتی است که اگر خرید آن بدون فکر و در نظر گرفتن شرایط صورت بگیرد می‌تواند در آینده برای شما مشکل ساز باشد و علاوه بر هزینه‌ای که برای آن متحمل می‌شوید کارآیی مناسبی را هم از آن نخواهید دید.
صندلی های اپن به سبک مدرن

هزینه خرید صندلی‌های اپن و کانتر

اولین و مهم‌ترین فاکتوری که برای خرید صندلی اپن یا کان‌تر باید در نظر گرفته شود هزینه است. در قدم اول شما بایددر نظر بگیرید که تا چه سقفی می‌خواهید برای صندلی‌های اپن خود هزینه کنید، بعد از آن متناسب با بودجه خود به دنبال صندلی‌های مناسب بگردید. به طور مثال صندلی‌های چوبی به نسبت صندلی‌های فلزی گران‌تر هستند.



صندلی‌های چوبی لهستانی ازپر طرفدار‌ترین صندلی‌ها برای کانتر آشپزخانه هستند. صندلی‌های کانتر چوبی لهستانی علاوه بر راحتی بسیار زیبا، سبک و مستحکم هستند.



 صندلی کانتر گالریا

صندلی های کانتر آشپزخانه به رنگ قهوه ای

ارتفاع مناسب صندلی اپن یا کانتر

بعد از هزینه مهم ترین نکته ای که باید برای خرید صندلی های اپن در نظر گرفته شود ارتفاع آن ها است. ارتفاع صندلی ها باید با ارتفاع اپن یا کانتر آشپزخانه شما هماهنگی کامل داشته باشد. چرا که کوتاه بودن یا بلند تر بودن ارتفاع صندلی از اپن هر دو باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای کسی که روی آن ها می نشیند ایجاد می کند. بهتر است برای اپن یا کانتر صندلی هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع تهیه کنید تا از این بابت نگرانی نداشته باشید.


صندلی اپن جک دار پشت بلند اکستریم نظری

روکش های آبی فیروزه ای برای صندلی های اپن آشپزخانه


جنس روکش صندلی های اپن

جنس روکش صندلی های اپن نیز بسیار مهم و تاثیر گذر هستند. و بهتر است هنگام خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید که چه جنسی برای شما مناسب است. پارچه های لیز برای نشیمن صندلی های اپن مناسب نیستند چرا که نشستن را برای شما سخت خواهند کرد، هم چنینی پارچه های چرمی نیز به دلیلی عرق کردن مناسب صندلی های اپن نیستند. پارچه های نشیمن صندلی های اپن باید خیلی سریع و به سادگی تمیز شوند و این نکته بسیارمهمی است.

صندلی‌ خاص برای سلیقه‌های خاص


طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه ای به سبک مدرن


راحتی نشیمن صندلی‌های اپن

نشیمن صندلی‌های اپن نیز باید نرم و برای نشستن راحت باشند، نشیمن‌های خیلی سفت برای بدن ایجاد ناراحتی می‌کنند و باعث می‌شوند که شما روی صندلی احساس راحتی نداشته باشید. شما می‌توانید برای صندلی‌های اپن یا کان‌تر خود نشیمن‌های زیبا و خلاقانه بدوزید. برای این کار فقط به تکه‌ای از پارچه مورد علاقه‌تان نیاز دارید. و یا پارچه‌هایی هماهنگ و متناسب با دکوراسیون داخلی منزلتان.


تن پوشی تازه برای صندلی‌های قدیمی

صندلی های اپن نارنجی رنگ در آشپزخانه


ایستایی صندلی‌های اپن

ایستایی صندلی‌های اپن یکی دیگر از نکات مهمی است که باید به آن‌ها توجه کنید. پایه‌های صندلی باید بسیار مستحکم و قوی باشد و در عین حال این پایه‌ها نباید کوتاه و بلند باشند، یا به اصطلاح صندلی‌های نباید لق بزنند، سبکی یا سنگینی بیش از حد هم برای صندلی‌ها خوب نیست، سبکی بیش از اندازه باعث می‌شود تا صندلی درکوتاه‌ترین زمان خراب شود و سنگینی بیش از اندازه در جابه جایی برای شما دردسر ساز خواهد شد، پس حتما به این نکته توجه کنید.

مجموعه‌ای رنگارنگ از مبلمان‌های فضای بیرونی

طراحی آشپخانه ای به سبک کلاسیک


فضای اشغال صندلی‌های اپن در روبروی کانتر


وقتی صندلی اپن مورد علاقه‌تان را انتخاب کردید حتما در نظر داشته باشید که آیا اندازه صندلی مناسب کان‌تر یا اپن شما هست یا نه؟ شما باید این نکته را در نظر داشته باشید صندلی‌های انتخابی شمابا توجه به فضایی که از کان‌تر اشغال می‌کنند، آیا تعداد مورد نیاز شما را نیز برآورده می‌کنند، یا اینکه عرض این صندلی‌ها با مساحت کان‌تر یا اپن شما مغایرت دارد.

بهترین چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل

طراحی صندلی های چوبی برای آشپزخانه مدرن

هماهنگی صندلی‌های اپن با سبک دکوراسیون منزل شما

توجه داشته باشید که صندلی‌ها را با توجه به سبک فضاهای داخلی و دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید. صندلی‌های اپن به عنوان یکی از عناصر تاثیر گذار بر دکوراسیون داخلی منزل شناخته می‌شوند و در انتخاب آن‌ها حتما باید سبک دکوراسیون داخلی منزلتان را در نظر بگیرید تا خانه شما حرفه‌ای‌تر به نظر برسد.

صندلی های اپن با قابلیت تغییرارتفاع


جای قرار گیری پا برای صندلی‌های اپن

سعی کنید صندلی‌هایی انتخاب کنید که جایی برای قرار گیری پا دارند، چرا که آویزان بودن پا‌ها درمدت طولانی باعث آزار و اذیت شما می‌شود. همچنینی اینجا پا‌ها به شما کمک می‌کند تا روی صندلی راحت‌تر بنشینید. و از پا‌هایتان به عنوان تکیه‌گاه استفاده کنید.


کانتر آشپزخانه به این زیبایی دیده‌اید؟

صندلی اپن به سبک معاصر


تکیه‌گاه و دسته صندلی‌های اپن

دسته‌های صندلی‌های اپن نباید بیش از اندازه بلند باشند، چرا که این صندلی‌ها باید در زیر اپن جا شوند و بلند بودن دسته‌های آین صندلی‌ها می‌تواند مشکل ساز بوده و باعث شوند تا شما برای جا به جایی آن‌ها دچار مشکل شوید. همچنین تکیه‌گاه‌ها نباید خیلی بلند یا خیلی کوتاه باشند تا در نشست شما اختلال ایجاد نکنند.

منبع: چیدانه


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
سقف کشسان لابل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
بسیار زیبا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار