یک زن دبیرکل ناتو می‌شود +عکس
کد خبر: ۱۰۱۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 19    -    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
یک روزنامه آلمانی با استناد به محافل ناتو از احتمال روی‌کارآمدن "اوروزولا فون‌درلاین"، وزیر دفاع آلمان به‌عنوان دبیرکل آینده این ائتلاف نظامی خبر داد.

به گزارش روزنامه "دی‌ولت" آلمان، "اورزولا فون‌درلاین"، وزیر دفاع آلمان در محافل ناتو به‌عنوان جانشین احتمالی "ینز استولنبرگ"، دبیر کل فعلی ناتو اعتبار دارد.
 


روزنامه "دی‌ولت" آلمان با استناد به محافل ناتو نوشت: در کشور‌های عضو این ائتلاف نظامی ارزیابی‌هایی انجام می‌شود مبنی بر اینکه "اورزولا فون‌درلاین" در دو سال آینده جانشینی دبیر کل فعلی ناتو را عهده‌دار شود. از محافل بلندپایه این ائتلاف نظامی به گوش می‌رسد که وزیر دفاع آلمان از شهرت عالی در این اتحادیه برخوردار است، بر این اساس وی دارای حس استراتژیک قوی است. وی دارای تخصص بالایی است. همه وزرای دفاع این ائتلاف وقتی که "فون‌درلاین" حرفی می‌زند سراپا گوش هستند. وی همچنین از کشور‌های کوچک در این ائتلاف نظامی حمایت می‌کند.

یک دیپلمات بلندپایه ناتو از یکی از کشور‌های مهم عضو این ائتلاف نظامی نیز گفته است: آلمان تحت رهبری خانم فون‌درلاین عملیات در این ائتلاف نظامی را به‌صورت قابل توجهی تقویت کرده است. ما از این بابت باید قدردان وی باشیم. وزیر دفاع آلمان یک انتخاب خوب برای دبیر کلی آینده ناتو است.

البته بر اساس اطاعات محافل ناتو از طرف ترکیه تردید‌هایی در این باره وجود دارد.

احزاب متحد مسیحی و لیبرال دموکرات آلمان از اینکه کشورشان بعد از یک دوره طولانی رهبری ناتو را به‌عهده گیرد استقبال کرده‌اند.

دوران دبیرکلی ینز استولنبرگ در ناتو در سال ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد. وی از سال ۲۰۱۴ مسئولیت دبیرکلی ناتو را به‌عهده دارد. اورزولا فون‌درلاین در صورت انتخاب شدن به‌عنوان دبیر کل بعدی ناتو اولین زنی است که این سمت را عهده‌دار می‌شود.
تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
1
یک جوری تیتیر میزنین یک زن ادم خندش میگیره چیز عجیب غریبی برای دنیا غرب نیست شماها ندید بدیدید.خخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار