تازه‌ترین جزئیات از انفجار در جایگاه سوخت CNG
کد خبر: ۱۰۰۸۶۱
تاریخ انتشار: 2018 February 17    -    ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر انفجار مخزن خودروی نیسان در جایگاه تزریق گاز CNG پنج نفر مصدوم شدند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم‌تر است.

سیدجلال ملکی با اعلام خبر انفجار خودرو در جایگاه تزریق گاز CNG درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۳:۱۶ ظهر امروز حادثه انفجار خودرو داخل جایگاه تزریق گاز CNG به آدرس شرق به غرب جاده کرج، بعد از پل کفش ملی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۴۴ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد مخزن یک دستگاه خودروی نیسان به هنگام تزریق گاز CNG به دلیل نامشخصی که در حال بررسی است دچار انفجار شده، در اثر این حادثه بخشی از سقف جایگاه تخریب شده و به دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه تاکسی و یک دستگاه پژو که کنار این خودرو بودند، خساراتی وارد شده بود.

وی خاطرنشان کرد: پنج نفر شامل دو خانم و سه آقا که در آن لحظه در جایگاه حضور داشتند، دچار مصدومیت شده که حال دو نفر از آن‌ها کمی وخیم‌تر بود.

ملکی با بیان اینکه این حادثه دچار آتش‌سوزی نشده بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان محل حادثه را ایمن‌سازی کرده، خودروی نیستان تقریبا آسیب شدیدی دیده و از وسط دو نیم شده بود، نیرو‌ها تا دقایقی دیگر محل حادثه را به عوامل انتظامی و مسئولان جایگاه تحویل می‌دهند و عملیات پایان می‌یابد. 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار