ریزش کوه جان یک نفر را در گیلانغرب گرفت
کد خبر: ۱۰۰۸۰۳
تاریخ انتشار: 2018 February 17    -    ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از فوت یک نفر در شهرستان گیلانغرب به دلیل ریزش کوه خبر داد.

رضا محمودیان با اشاره به بارندگی‌های شدید دو روز اخیر، گفت: به دلیل این بارش شدید در روستای "انجاورود" بخش مرکزی گیلانغرب یک مورد ریزش کوه داشتیم.

وی ادامه داد: این ریزش کوه باعث تخریب یکی از خانه‌های روستایی و فوت یک نفر شد، اما گزارشی از زخمی شدن سایر افراد نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه یادآوری کرد: بجز این منطقه در هیچ نقطه دیگر استان ریزش کوه و یا سیلاب و گرفتار شدن روستا‌ها گزارش نشده است.

محمودیان درباره وضعیت مناطق زلزله زده نیز با بیان اینکه بارندگی در این مناطق سیلابی نیست، تاکید کرد: در این مناطق هم موردی از گرفتار شدن چادر‌ها در سیلاب نداشتیم، اما به هر حال شدت بارندگی زیاد است و چادر‌ها هم تا اندازه خاصی مقاومت دارند و آب مقداری وارد چادر‌ها می‌شود.

وی از توزیع نایلون به میزان کافی بین زلزله زدگانی که در چادر ساکن هستند خبر داد و افزود: نیرو‌های امدادی از جمله هلال احمر، آتش نشانی و ... برای کمک به زلزله زدگان در آماده باش هستند.

به گفته این مسئول، در تمام نقاط استان برق برقرار است و موردی از قطعی برق به دلیل بارندگی نداشتیم.

محمودیان با اشاره به پای کار بودن نیرو‌های راهداری در تمام محور‌های استان، خاطرنشان کرد: تمام راه‌های استان باز است و انسداد راه به دلیل بارندگی، ریزش کوه و ... نداریم.

بارش‌ها در استان کرمانشاه از روز گذشته (جمعه) آغاز شده و طبق اعلام هواشناسی تا صبح امروز میانگین بارش‌های استان به ۴۰ میلیمتر رسیده است. 
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار