اولین تصویر از تویوتا سوپرا ۲۰۱۸
کد خبر: ۱۰۰۵۸۳
تاریخ انتشار: 2018 February 15    -    ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
اگرچه هنوز گزینه‌های پیشرانه مشخص نیستند اما انتظار می‌رود که پیشرانه‌های هر دو مدل نیز یکسان باشد. به نظر می رسد که پیشرانه توربوشارژ 6 سیلندر خطی ب‌ام‌و با توجه به تاریخچه سوپرا در استفاده از 6 سیلندرهای خطی، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

اولین تصویر از تویوتا سوپرا ۲۰۱۸

بعد از سال‌ها شایعه و اخبار غیررسمی و دیدن تصاویر جاسوسی، تویوتا بالاخره به صورت رسمی تایید کرد که مدل سوپرا Mark V در نمایشگاه ژنو 2018 حضور خواهد داشت. تویوتا اولین تصویر تبلیغاتی مربوط به این مدل را منتشر کرده است و به نظر می‌رسد که تا زمان معرفی رسمی آن، باید منتظر چند تیزر دیگر هم باشیم.عنصری که در این تصویر بیشتر از همه به چشم می‌آید، بال عقب عظیم‌الجثه‌ای است که پیش‌نمایشی از طراحی عقب نسل پنجم سوپرا به حساب می‌آید. همانطور که احتمالا می‌دانید، نسل جدید سوپرا از پلتفرم مشترکی با ب‌ام‌و Z4 بهره می‌برد و در واقع، هر دو محصول نتایج همکاری‌های فناوری‌محور تویوتا و ب‌ام‌و هستند.

اولین تصویر از تویوتا سوپرا ۲۰۱۸

اگرچه هنوز گزینه‌های پیشرانه مشخص نیستند اما انتظار می‌رود که پیشرانه‌های هر دو مدل نیز یکسان باشد. به نظر می رسد که پیشرانه توربوشارژ 6 سیلندر خطی ب‌ام‌و با توجه به تاریخچه سوپرا در استفاده از 6 سیلندرهای خطی، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. البته شباهت‌های این دو مدل به پلتفرم و پیشرانه‌ها ختم نمی‌شوند. سوپرا و Z4 هر دو در کارخانه‌ای در اتریش ساخته خواهند شد.همانطور که پیش از این در تصاویر جاسوسی دیده شد و اکنون می‌توان حداقل بخشی از آن را در اولین تصویر تبلیغاتی رسمی تایید کرد، نسل جدید سوپرا با الهام از کانسپت تویوتا FT-1 که در سال 2014 معرفی شده بود، طراحی خواهد شد.
 
فرادید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار