خالکوبی متهم به قتل را به دام انداخت +عکس
کد خبر: ۱۰۰۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
 عصر دیروز ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر (عج) در جریان مرگ مشکوک مرد سالخورده‌ای در مغازه‌اش قرار گرفتند.

با حضور تیم جنایی در محل، مشخص شد این مرد پس از درگیری با پسر جوانی نقش بر زمین شده و جان باخته و پسر جوان پس از این درگیری از محل فرار کرده است. تحقیقات محلی نیز نشان داد، پسر جوان، نوه مستاجر پیرمرد بود. شاهدان ماجرا اعلام کردند، خالکوبی روی گردن پسر جوان وجود داشت.
 
خالکوبی متهم به قتل را به دام انداخت +عکس
 
ماموران راهی خانه مادربزرگ متهم شدند، اما در آنجا حضور نداشت. در ادامه خودروی پراید پسر جوان در محل شناسایی و دستور قضایی برای توقیف و انتقال آن به دادسرا صادر شد.

سرهنگ علی شریفی، رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر در این باره گفت: ماموران هنگام انتقال خودرو متوجه پسر جوانی شدند که در اطراف خودرو پرسه می‌زد. به رفتار او مشکوک شده و متوجه خالکوبی روی گردنش شدند.

وی ادامه داد: ماموران با احتمال این‌که او متهم تحت تعقیب است، پسرجوان را دستگیر کردند که پس از تحقیقات مشخص شد، فرضیه آن‌ها درست است. پسر ۲۲ ساله به کلانتری منتقل و در بازجویی‌ها مدعی شد، مادربزرگم مستاجر پیرمرد ـ. مقتول ـ. بود و من هرازگاهی به او سر می‌زدم. مرد صاحبخانه ماشینش را در پارکینگ پارک می‌کرد و جای پارک را گرفته بود. من مجبور بودم بیرون پارک کنم. به مقابل مغازه‌اش رفتم و سر این موضوع درگیر شدیم که او ناگهان روی زمین افتاد. نمی‌دانم، چرا فوت کرد. من هم از ترس فرار کردم.

با گزارش موضوع به بازپرس جنایی، وی دستور انتقال جسد را به پزشکی قانونی برای تعیین علت مرگ و تحقیق از متهم را صادر کرد. 
جام جم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
1
خالکوبى روى گلوش هست نه گردن. يه کم دقت داشته باشيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار