پرونده شیطان پایتخت سنگین‌تر شد
کد خبر: ۱۰۰۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
اوایل امسال پسر بچه ۱۰ ساله‌ای با حضور در اداره پلیس از سناریوی سیاهی پرده برداشت.

این پسر بچه که همراه پدر خود به مأموران پلیس پناه برده بود اظهار داشت هدف آزار جنسی مرد جوان شیطان صفت واقع شده و آزار و اذیت شده است.

ماموران به دلیل اهمیت این موضوع و بار روانی آن به صورت انجام تحقیقات گسترده در این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند تا هر چه سریعتر متجاوز را دستگیر کنند.

مأموران در اولین گام‌های تحقیقاتی خود متوجه شدند که ماجرای تجاوز به پسربچه تهرانی توسط مرد سابقه داری انجام شده است.

با رسیدن به این سرنخ و بنابر تحقیقات مشخص شد جوان شیطان صفت بر این کار خود مداومت داشته و گویا شکات پرونده به یک نفر ختم نمی‌شود.

مأموران یکی دیگر از چیز‌هایی که در حین تحقیق برایشان روشن شد این بود که مرد شیطان صفت حتی در بعضی از نقشه هایش طعمه‌های خود را سوار بر خودروی پراید سفید رنگ شیشه دودی اش کرده و برای اجرای نقشه اش آن‌ها را به جنگل‌های لویزان برده است.

با افزایش شکات پرونده و همچنین سرنخ‌های به دست آمده در این پرونده بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران اداره شانزدهم آگاهی برای دستگیری عامل این حادثه هولناک وارد عمل شوند.

کارآگاهان اقدامات فنی خود را آغاز کردند و این در حالی بود که پرونده‌های مشابه دیگری در پلیس آگاهی تهران تشکیل می‌شد و ماموران در برابر یک پرونده سریالی پیچیده قرار گرفته بودند.

ماموران با بررسی دوربین‌های مداربسته در نزدیکی کانال آبی که اولین شاکی مدعی شده بود در آنجا مورد آزار قرار گرفته است توانستند تصویر جوان موتور سوار متجاوز جنسی رابه دست آورند.

به این ترتیب کارآگاهان با در دست داشتن این سرنخ به سراغ پرونده‌های مشابه در سال‌های قبل رفتند و همین کافی بود تا ایمان که ۱۰ سال قبل به خاطر تجاوز جنسی به یک پسربچه دستگیر شده بود شناسایی شود.

ردیابی‌های پلیس ادامه داشت تا این که در آخرین روز دی ماه امسال ماموران با شناسایی مخفیگاه ایمان در منطقه دلاوران در عملیاتی غافلگیرانه او را که در حال استراحت در خانه اش بود دستگیر کردند.

ایمان در همان تحقیقات ابتدایی به شش مورد آزار و اذیت جنسی پسر بچه‌های تهرانی در کانال آب اعتراف کرد.

از سوی بازپرس پرونده با توجه به افزایش تعداد شکات دستور انتشار تصویر متهم صادر شد تا اگر شاکیان دیگری نیز وجود دارند به پلیس مراجعه کنند.

این پرونده همچنان در دست بررسی است درحالیکه دو خانواده دیگر نیز با حضور در اداره آگاهی از متهم به اتهام آزار و اذیت پسر نوجوان شان شکایتی را مطرح کردند.

به این ترتیب پرونده ایمان جوان شیطان صفت روز به روز در حال سنگین‌تر شدن است. 
فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
پلیس ایران یکی از ضعیفترین پلیس ها در مبارزه و کشف جرام هست. فرار خاوری، این همه اختلاس، آزار و ازیت های کودکان
و........
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار