تکنیک هایی برای داشتن ابروهای پرپشت
کد خبر: ۱۰۰۴۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
در این مقاله شما را با روش های طبیعی و خانگی برای پرپشت کردن ابروها آشنا می کنیم. داشتن ابروهایی پرپشت و ضخیم رویای بسیاری از خانم‌هاست که رسیدن به آن با به کارگیری چند روش ساده میسر می‌شود.
تکنیک هایی برای داشتن ابروهای پرپشت
یکی از عوامل زیبایی و چهره جذاب داشتن ابروهای پرپشت است که نقش شگفت انگیزی در زیبایی صورت دارد، در این مقاله شما را با روش های طبیعی و خانگی برای پرپشت کردن ابروها آشنا می کنیم. داشتن ابروهایی پرپشت و ضخیم رویای بسیاری از خانم‌هاست که رسیدن به آن با به کارگیری چند روش ساده میسر می‌شود.
 
تکنیک هایی برای داشتن ابروهای پرپشت 

داشتن ابروهایی زیبا و پرپشت از جمله خواسته‌های مهم خانم‌ها است. در اینجا به معرفی راهكارهای خانگی و در دسترسی می‌پردازیم كه باعث پرپشت شدن ابروها می‌شود.

روغن كرچک ابروهایتان را پرپشت می‌كند
روغن كرچک به دلیل داشتن انواع پروتئین ها سبب افزایش رشد ابرو می‌شود و همچنین از ریزش آن هم جلوگیری می‌كند. ابروی خود را به مدت چند دقیقه با این روغن ماساژ دهید و یا به مدت ٣٠ دقیقه بر روی ابروهایتان قرار دهید این كار سبب افزایش رشد ابروهایتان خواهد شد.

تاثیر مثبت روغن نارگیل در رشد ابرو
روغن نارگیل هم همانند روغن كرچک به رشد ابروهای شما كمک بسیاری می‌كند و به دلیل داشتن ویتامین‌های مختلف آنها را تیره هم می‌كند روغن نارگیل را كمی گرم كنید و ابروهایتان را به آرامی با آن ماساژ دهید.

آب پیاز بافت كلاژنی پوست را تقویت می‌كند
آب پیاز سرشار از گوگرد است و همین موضوع سبب می‌شود تا بافت كلاژنی برای رشد ابروها تقویت شود،؛ یک پیاز كوچک را رنده كنید و آب آن‌را صاف كنید سپس ابروهایتان را به مدت ٥ دقیقه به كمک آن ماساژ دهید.

بذر شنبلیله را بر روی ابروی خود بزنید
بذر شنبلیله سبب رشد ابرو و ضخامت تارهای آن می‌شود بذر شنبلیله را به مدت ٥ دقیقه خیس كنید و سپس آنرا بكوبید و با كمی روغن نارگیل مخلوط كنید و هرشب قبل از خواب بر روی ابروی خود قرار دهید تا تاثیر مثبت آنرا ببینید.

برای داشتن ابروی پرپشت تغذیه مناسب داشته باشید
كمبود ویتامین یكی از عواملی موثر در ریزش ابرو است و اگر به دنبال داشتن ابروهای پرپشت هستید ویتامین های A.C.b.k را در برنامه غذایی خود قرار دهید همچنین مصرف غذاهایی كه سرشار از امگا ٣ هستند را فراموش نكنید.

باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
3
ابروی پر یه امر ارثی است و اصلا ربطی به این مسائل ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار