برف و کولاک در راه هراز، فیروزکوه و چالوس
کد خبر: ۱۰۰۴۴۸
تاریخ انتشار: 2018 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در نیمه شمالی کشور خبر داد و گفت: برای امشب و فردا احتمال بارش برف و کولاک در سه محور هراز، کرج ـ. چالوس و فیروزکوه وجود دارد؛ رانندگان حتماً به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محور‌های مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محور‌های تهن ـ. زنجان، زنجان ـ. طارم و دندی ـ. تخت سلیمان در استان زنجان و همچنین شاهین‌دژ در آذربایجان غربی بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در اکثر محور‌های استان‌های شمالی و شمال شرق کشور اشاره و تصریح کرد: در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اردبیل و آذربایجان شرقی باران می‌بارد.

وی ادامه داد: در محور‌های بانه ـ. سقز، مریوان ـ. سنندج و سقز ـ. سنندج در استان کردستان و همچنین در محور‌های هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران بارش باران گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا در خصوص ترافیک موجود در مسیر‌های ورودی کلان‌شهر تهران اعلام کرد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین ـ. کرج و کرج ـ. تهران سنگین و در محور‌های ساوه ـ. تهران، شهریار ـ. تهران و پاکدشت ـ. تهران نیمه‌سنگین است.

سرهنگ رحمانی به پیش‌بینی وضع آب و هوا طی امشب و فردا اشاره و اعلام کرد: احتمال برف و کولاک در سه محور هراز، کرج ـ. چالوس و به‌خصوص فیروزکوه برای فردا محتمل است.

وی گفت: بنابراین به رانندگانی که قصد سفر در معابر کوهستانی به‌خصوص سه محور فوق را دارند، توصیه می‌کنیم که حتماً به زنجیر چرخ مجهز بوده و لباس گرم و تجهیزات زمستانی را نیز به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: پلیس راه محلی در معابر فوق در صورت نبود ایمنی کامل نسبت به انسداد موقت یا دائم محور‌ها اقدام خواهد کرد؛ بنابراین لازم است که رانندگان قبل از تردد در جاده‌ها با تماس با شماره تلفن ۱۲۰ از وضعیت جاده مطلع شوند. 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار