فهرست دارایی‌ها و درآمد‌های پوتین منتشر شد
کد خبر: ۱۰۰۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه فهرست درآمد‌ها و دارایی‌های ۸ کاندیدای اصلی انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۸ میلادی در این کشور را منتشر کرد.

فهرست درآمد‌های «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در ۶ سال گذشته منتشر شد که نشان می‌دهد در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶، درآمد رئیس‌جمهور روسیه مبلغی معادل بیش از ۳۸.۵ میلیون روبل (۶۷۳ هزار دلار) بوده است.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که پوتین ۱۳ حساب بانکی دارد که موجودی آن بیش از ۱۳.۸ میلیون روبل (۲۴۱ هزار و ۲۰۰ دلار است).

فهرست دارایی‌ها و درآمد رئیس‌جمهور روسیه که هم‌اکنون برای دور بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری کشورش آماده می‌شود، توسط کمیسیون انتخابات مرکزی روسیه (CEC) منتشر شده است و نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور روسیه صاحب ۲۳۰ سهم از بانک «سنت پترزبورگ» است.

بنا بر این فهرست، پوتین دارای یک آپارتمان به اندازه ۷۷ متر مربع و گاراژی به اندازه ۱۸ متر مربع در سنت پترزبورگ است و همچنین یک آپارتمان اجاره‌ای به اندازه ۱۵۳.۷ متر مربع در مسکو دارد. او دو خودروی ولگا «گاز-ام ۲۱» مدل ۱۹۶۰ و ۱۹۶۵ و یک خودروی نیوا مدل ۲۰۰۹ دارد. از جمله دیگر منابع درآمد پوتین، مستمری نظامی و درآمدی عاید از حساب‌های سپرده وی در بانک‌ها عنوان شده است.

انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه قرار است در تاریخ ۱۸ مارس سال ۲۰۱۸ میلادی برگزار شود. کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه روز گذشته اسامی ۸ کاندیدای نهایی که قرار است در این انتخابات با یکدیگر رقابت کنند را منتشر کرده است.
 
فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
براي مسئولين ايران هم اعلام شود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار