تلفن هوشمند پوشیدنی
کد خبر: ۱۰۰۲
تاریخ انتشار: 2015 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
تلفن هوشمند پوشیدنی بلو همانند یک دستبند هوشمند به نظر می رسد اما امکانات و ویژگی های بیشتری نسبت به یک دستبند هوشمند را در اختیار کاربر قرار می دهد. بلو، تلفن هوشمند پوشیدنی نوآورانه و قدرتمندی است که به نمایشگر 5.3 اینچی OLED انعطاف‌پذیر پلی استر با وضوح 1920×1080 پیکسل مجهز شده است.

بلو سیستم عامل اندروید را اجرا می کند و از رابط کاربری مبتنی بر ژست های حرکتی جدیدی سود می برد تا نسبت به تعامل راحت و آسان کاربر با آن روی مچ دست اطمینان حاصل شود. نمایشگر این محصول با شیشه ای ساخت شرکت کُرنینگ محافظت می شود.

تلفن هوشمند بلو از پردازنده هشت هسته ای اسنپ‌دراگون 810 و پردازنده گرافیکی آدرنو 430 نیرو می گیرد که با 2 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراهی می شوند. این تلفن هوشمند پوشیدنی به دوربین 13 مگاپیکسلی بدون فلش، باتری فلکس-یون 4,200 میلی آمپر ساعت، NFC، و بلوتوث مجهز است و از شبکه های ارتباطی GSM، 4G، LTE و HSPA پشتیبانی می کند.

تیم توسعه دهنده بلو برای تامین مالی پروژه خود کمپینی در وب سایت کیک استارتر راه اندازی کرده اند و پیش فروش این تلفن هوشمند منحصر به فرد با برچسب قیمت پایه 252 دلار انجام شده است.

عصرایران

برچسب ها: تلفن ، هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار