بچه بی گناه من از 7 سالگی تریاک می خورد
کد خبر: ۱۰۰۰۸۶
تاریخ انتشار: 2018 February 09    -    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
بهترین روزهای زندگی ام را پای شوهر معتاد و مفنگی ام سوزاندم ولی به خاطر 2 فرزندم سوختم و ساختم. البته شاید یکی ازعلت های سکوت من ، بیماری پدر و مادرم بود و شرایط خانواده اجازه نمی داد مسائل خودم را هم به مشکلات آنها اضافه کنم.
من برای گذران زندگی سر کار می رفتم و سختی های زیادی را تحمل می کردم، بعد از تولد دومین فرزندم، شوهرم سعی می کرد به بهانه های مختلفی معتادم کند.
او به بچه های مان هم گاهی مواقع تریاک می خوراند، پسر کوچولویم 7 ساله شد، این طفل معصوم به مصرف مواد عادت کرد و من نگرانش بودم. می خواستم او را به مدرسه بفرستم. شوهرم اجازه نداد.
تازه فهمیدم از بچه نازنینم برای خرده فروشی مواد استفاده می کند. می خواستم مانع این کار بشوم، با برخورد تند او مواجه شدم . اگر چه بچه ام نیز نمی تواند کنار من باشد و باید خودش را با بلعیدن تریاک شارژ کند.
به خاطر همین کارها و بدبختی هایی که سر به بچه ام آمده بود هر روز دعوا و مرافه می کردیم .داشتم دیوانه می شدم. آخرین بار وقتی در حضور من شیره به دست پسرکوچولویم داد از کوره در رفتم. بلند شد و کتکم زد و بعد هم من و دخترم را از خانه بیرون کرد.
چاره ای نداشتم جز اینکه به پدر و مادرم پناه ببرم با کمک آنها به کلانتری آمده ام و می خواهم شکایتم را از این شوهر مفنگی بی مسئولیت پی گیری کنم. باید تکلیفم روشن شود.
باید نکته مهم دیگری را هم بگویم تا درس عبرتی باشد برای همه دخترخانم هایی که ندانسته و هیجانی دل به وعده های پوچ و محبت های دروغین می بازند. بدبختی و سیه روزی که امروز با آن دست و پنجه نرم می کنم حاصل ازدواج غلط و بلایی است که خودم به سر خودم آورده ام.
من و همسرم قبل از ازدواج با هم دوست شده بودیم و روزی که به خواستگاری ام آمد، والدینم داشتند دق می کردند. آنها قصد داشتند با نصیحت و گفتگو مرا سر عقل بیاورند. هرچه نصیحتم می کردند فایده ایی نداشت .
دلباخته اش شده بودم و برای رسیدن به او احترام پدر و مادرم را زیر پا گذاشتم و با سرنوشت خود بازی کردم؛ اگر به نصیحت های پدر و مادرم گوش می کردم این طوری نمی شد.
حالا سرنوشت من به جهنم، پسرم گناه دارد و نگرانش هستم، از حق خودم در این زندگی سرد و زندگی نکبت بار گذشته ام اما از حق دو بچه ام نخواهم گذشت . آنها گناه دارند و دلم برای شان می سوزد. موضوع را از راه قانونی پیگیری می کنم.
 
رکنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار