بزرگ‌ترین پشیمانی‎های ستاره‌های هالیوود+عکس
کد خبر: ۱۰۰۰۶۸
تاریخ انتشار: 2018 February 09    -    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
شاید دنیای ستاره های هالیوود از نظر شما بی عیب و نقص باشد اما آنها هم گاهی احساس پشیمانی می کنند، به خصوص از رابطه هایی که در گذشته خود داشته اند. بدترین حالت این است که این حس پشیمانی سالها گریبان مان را بگیرد و بر دیگر تجربه های زندگی مان نیز تاثیر بگذارد.
 
 برخی از ستاره ها به خاطر انتخاب هایی که در گذشته در مورد رابطه عاطفی شان کرده اند، پشیمان اند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که بزرگ ترین پشیمانی آنها چیست، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
 
جدایی کریس جنر از رابرت کارداشیان
 
 ستاره‌ها از بزرگ‌ترین پشیمانی‎شان می‌گویند
 
کریس جنر از این که احساسات واقعی اش را برای تمام مردم جهان بیان کند، هراسی ندارد. دوربین خبرنگاران هر لحظه زندگی او را ثبت می کند، اما آنچه ما می بینیم تنها ظاهر است. آیا با نگاهی به زندگی کریس جنر می توانیم به احساسات درونی او پی ببریم؟ خیر.
 
یکی از بزرگ ترین پشیمانی های کریس، اتفاقاتی ست که میان او و پدر فرزندانش، رابرت کارداشیان افتاده است. او از جدایی اش با همسر قبلی خود، بسیار ناراحت و غمگین است اما خودش را دلداری می دهد. او در مصاحبه ای گفت: «طلاقم از رابرت یکی از بزرگ ترین پشیمانی های زندگی من است اما با خودم می گویم اگر از او جدا نمی شدم، کندال و کایلی را نداشتم.» در واقع او با حضور فرزندانش، عدم حضور همسر قبلی اش را التیام می دهد.
 

 
جدایی جنیفر لوپز از مارک آنتونی
 
 ستاره‌ها از بزرگ‌ترین پشیمانی‎شان می‌گویند
 
اینطور به نظر می رسد که ازدواج و طلاق در دنیای هالیوود اهمیت چندانی ندارد، به طوری که برخی از ستاره ها چندین بار ازدواج می کنند و خیلی ساده هم جدا می شوند. اما این موضوع برای همه ستاره ها صادق نیست. هر چه باشد آنها هم مانند ما ممکن است دلشان بشکند یا حتی پیش یک نفر گیر کند. به عنوان مثال جنیفر لوپز هنوز هم حسرت رابطه اش با مارک آنتونی را می کشد و اعتراف می کند که جدایی آنها قلب اش را شکسته است.
 
او در مصاحبه ای با مجله « PEOPLE» گفت: «بزرگ ترین ناامیدی زندگی ام را زمانی تجربه کردم که از مارک جدا شدم.» مارک آنتونی همسر سوم او و پدر فرزندش بود، به همین دلیل او دوست نداشت که رابطه شان هیچوقت به پایان برسد.
 

 
خیانت جی زی به بیانسه
 
 ستاره‌ها از بزرگ‌ترین پشیمانی‎شان می‌گویند
 
آیا می توانید حدس بزنید که بزرگ ترین پشیمانی جی زی در زندگی اش چیست؟ رابطه او با همسرش، بیانسه، همیشه مورد توجه مردم و خبرنگاران است. در سال 2017، جی زی در مصاحبه ای اعتراف کرد که به بیانسه خیانت کرده اما از صمیم قلب از این کارش پشیمان است. به گفته او: «سخت ترین حالت زمانی است که باعث درد و رنجی کسی می شوی. در آن زمان باید با خودت و کاری که کرده ای کنار بیایی.» او گفت که پس از خیانت، چقدر برایش سخت بود تا بتواند با همسرش ارتباط برقرار کند و این یکی از بزرگ ترین پشیمانی های زندگی اش است.
 

 
ازدواج زود هنگام نیکول کیدمن
 
 ستاره‌ها از بزرگ‌ترین پشیمانی‎شان می‌گویند
 
نیکول کیدمن با عشق زندگی اش، کیث اربن ازدواج کرد اما همچنان از ازدواج اولش با تام کروز احساس پشیمانی می کند. او در سال 1990، در حالی که تنها 23 سال سن داشت، ازدواج کرد و معتقد است که در آن سن قدرت تجزیه و تحلیل مسائل را نداشته است. او در سن 27 سالگی صاحب 2 فرزند بود که به نظرش یکی از بزرگ ترین اشتباهات زندگی اش را مرتکب شد. اگر چه او ازدواجش با تام کروز پشیمان نیست اما از سن ازدواج اش به شدت پشیمان است.
 

 
جنجال جدایی کالوین هریس و تیلور سوئیفت
 
 ستاره‌ها از بزرگ‌ترین پشیمانی‎شان می‌گویند
 
 جدایی کالوین هریس و تیلور سوئیفت جنجال آفرید و تا هفته ها تیتر مجلات شد. کالوین هریس، از این جهت که با تیلور سوئیفت وارد رابطه شد، پشیمان نیست، بلکه او از جنجالی که از جدایی آنها در توییتر به راه افتاد، پشیمان است، این که چرا تلاش بیشتری برای کنترل هوادارانش نکرد. او در این مورد می گوید: «هر دوی ما متوجه شدیم که این رابطه به نفع ما نیست، به همین دلیل به آن خاتمه دادیم. اما مردم این را درک نمی کنند.»
 

 
توجه نکردن جیمز فرانکو به نامزدش
 
 ستاره‌ها از بزرگ‌ترین پشیمانی‎شان می‌گویند
 
پشیمانی جیمز فرانکو کمی با دیگران فرق دارد. او نه از رابطه یا شخص خاصی، بلکه از عمل خودش پشیمان است.  او اعتراف می کند که سالها قبل، در مورد نامزدش کوتاهی کرده است. جیمز به دیگران توصیه می کند که در مواقع ضروری، هر کاری که از دست تان بر می آید برای کسی که دوست اش دارید انجام دهید.
 
او می گوید: «زمانی که نامزدم به خاطر من به نیویورک آمد، من به شدت سرم شلوغ بود به طوری که هیچ توجهی به او نکردم. زمانی که او وارد خانه ام شد، گربه ام روی صورت او چنگ انداخت ولی از آنجا که من سرم شلوغ بود، از همکارم خواستم تا او را به بیمارستان ببرد. از آن روز به بعد به شدت از کاری که باید می کردم و نکردم، پشیمانم.»
 

 
خیانت کریستن استوارت به رابرت پتینسون
 
 ستاره‌ها از بزرگ‌ترین پشیمانی‎شان می‌گویند
 
زمانی که صحبت از خیانتکاران هالیوود به میان می آید، اول از همه به یاد مردان هالیوودی می افتیم اما در رابطه رابرت پتینسون و کریستن استوارت چطور؟ در واقع این کریستن استوارت بود که به رابرت پتینسون خیانت کرد. او با روپرت سندرز، کارگردان فیلم، وارد رابطه شد و قلب رابرت را شکست اما خیلی زود از کاری که کرد پشیمان شد.
 
او در این مورد می گوید: «من با این کارم نه تنها رابرت، بلکه تمام اطرافیانم را از خودم راندم. در واقع این رفتار تمام زندگی مرا تحت تاثیر قرار داد. من رابرت را دوست دارم و واقعا از کاری که کردم پشیمانم.» اگر چه رابطه آنها هیچگاه مانند قبل نشد اما همین حس پشیمانی کریستن برایش کافی است.
 

 
ازدواج برتنی اسپیرز با کوین فردرلین
 
 بزرگ‌ترین پشیمانی‎های ستاره‌های هالیوود+عکس
 
ازدواج برتنی اسپیرز با کوین فردرلین، نه تنها از نظر هواداران بریتنی، بلکه از نظر خود او نیز اشتباه محض بوده است. بریتنی از کوین صاحب 2 فرزند است اما ازدواج آنها عاقبت خوبی نداشت. پس از جدایی، بریتنی سالهای بدی را پشت سر گذاشت.
 
او مادری بود که باید از فرزندانش مراقبت می کرد و در عین حال از افسردگی نیز رنج می برد. اما خوشبختانه توانست خودش را بار دیگر پیدا کند. او همیشه اعتراف می کند که از ازدواج اش با کوین  پشیمان است: «ازدواج من با کوین اشتباه بود. من به جای این که با قلبم جلو روم و فردی را انتخاب کنم که شادم کند، به گزینه های دیگری توجه کردم.»
 

 
ازدواج کیم کارداشیان با کانیه وست
 
 ستاره‌ها از بزرگ‌ترین پشیمانی‎شان می‌گویند
 
کیم کارداشیان در حال حاضر یکی از مشهورترین و خبرسازترین ستاره های جهان است. بسیاری از کارهای او موجب انتقاد منفی شدید و برخی هم مورد تحسین اطرافیان و طرفدارانش قرار گرفته است. کیم معتقد است که باید از اشتباهات گذشته درس گرفت. به عنوان مثال او در مورد ازدواجش با کانیه وست می گوید: «از این که زودتر با این فرد ازدواج نکردم، پشیمانم. من کانیه را قبل از ازدواج اولم می شناختم. در واقع من با ازدواجم با فرد دیگری، دل او را شکستم. اما حال که به او جواب مثبت دادم خوشحالم، فقط کاش زودتر این کار را می کردم.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار