مرگ دختر ۱۶ ساله پس از خوردن غذا در جشنواره
کد خبر: ۱۰۰۰۲۸
تاریخ انتشار: 2018 February 08    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: در پی مرگ یک دختر دانش آموز دبیرستانی در شوش پرونده ای تشکیل شده و حادثه به صورت ویژه در دست پیگیری قضایی است.

مصطفی نظری چهارشنبه شب افزود: طبق بررسی به عمل آمده پرونده تشکیل شده از سوی کلانتری 11 شهر شوش این دختر 16 ساله که در مقطع دوم متوسطه در دبیرستان دخترانه شاهد ایثار شوش تحصیل می کرد 14بهمن از جشنواره غذایی محل تحصیل خود مقداری مواد غذایی خریداری کرده است.

وی اظهار داشت: دانش آموز مذکور 15بهمن ماه به علت تهوع به بیمارستان نظام مافی شوش مراجعه کرده و پس از مداوا راهی منزل شده اما بعد از ساعاتی دوباره دچار تهوع شدید شده و برای بار دوم به بیمارستان نظام مافی منتقل شده است که در بیمارستان فوت می کند.

دادستان شوش افزود: پس از این حادثه جسد دختر دانش آموز به منظور مشخص شدن علت مرگ برای کالبد شکافی و آزمایش سم شناسی به پزشکی قانونی خوزستان در اهواز منتقل شده است.

نظری ضمن ابراز همدردی با خانواده این دانش آموز بیان داشت: پس از دریافت نتیجه کالبد شکافی و آزمایش سم شناسی و روشن شدن علت تامه مرگ در صورتیکه مشخص شود در درمان این دانش آموز قصور پزشکی صورت گرفته و یا مسمومیت وی ناشی از مصرف مواد غذایی در جشنواره پخت غذا در دبیرستان محل تحصیل وی بوده با مقصر یا مقصران مرگ وی برخورد قانونی می شود. 
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار